Echo gehad en allebei waren ze weer goed gegroeid!

Hallo,
Ik heb dinsdag weer een echo gehad en allebei de kindjes waren weer goed gegroeid!!
Ik ben nu 13 weken zwanger en ze zijn ongeveer 7 cm! Ze hebben al beentjes en armpjes, erg leuk om te zien!
Ik ben ook weer helemaal van de zenuwen af , want ik ben toch wel steeds nieuwsgierig of alles nog goed gaat!

We zijn nu druk bezig met namen. We moeten er 4 hebben, 2 meisjes namen en 2 jongens namen!
En we hebben al een zoontje met de vrij hollandse naam; Stijn!
Dus dat is even puzzelen, iemand suggesties?

Groetjes Loes

Hoi Loes,

Wat fijn dat het goed gaat met je kindjes! Ik vond het al super om 1 kindje in mijn buik te zien ronddobberen, het zal dus wel dubbel zo mooi zijn om er 2 te zien!

Wat betreft de namen:
Mijn neef heeft 3 zoontjes: Stijn, Cas en Bram. Vind ik wel een leuke combi. Of Thijs en Niels, zoiets...
En voor als het meisjes zijn: Stijn, Fleur en Roos of Floor en Eva...

Je hebt gelukkig nog wel even om er over na te denken. Ik ben ook al druk in de weer met namenboekjes. Wil een niet alledaagse naam, kort maar krachtig. Vind Sem heel leuk, maar dat hoor je zoveel. Meisjesnaam weten we al, maar (sorry) die zeg ik niet...
Heb jij nog ideeen?

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes Karin

heeyy wat leuk en fijn dat alles bij jullie goed is!!
ik hoop zo op een echo ook binnekort haha
ben zo nieuwsgierig en je voelt nog niet echt iets...
en super mooi om dat kleine wondertje even te zien he!!
nu ga ik even proberen of ik die babybanner er ook op krijg!!
wil maar steeds niet lukken helaas!!
liefs wenn xx

Ha meiden, wat een goed gevoel geeft dat zo'n echo. Ik heb gisteren ook een echo gehad, 12.3 en ik was helemaal verbaasd dat de kleine volop in beweging was. Daar had ik gewoon helemaal niet bij stil gestaan. En die van jullie, waren ze wakker en in beweging of aan het slapen?
Maar dat is toch echt een bijzonder moment.
Nu gaan we het ook aan onze ouders en vrienden vertellen. Hebben jullie dat al gedaan en hoe heb je het ze verteld?

groetjes

Fijn dat alles goed gaat met alle twee.
Zelf vind ik het ook moeilijk om er een naam bij te bedenken. Wij hebben al 3 kindjes dus het zou leuk zijn dat de vierde naam er een beetje mooi bij past.

Petra

Hoi hoi,

Fijn hoor dat alles goed is met jullie wondertjes!!! Dat geeft weer rust toch!!!
En voel je zelf ook goed???
En de namen vindt ik moeilijk hoor weet het zelf nu ook nog niet maar we hebben nog ff we hebben al 1 dochertje van 16 mndjes dus dit wordt onze tweede!!!
Succes nog meis!!!

Liefs Sandy 12wk

Terug
Bovenaan