Echo gehad en bij de gyn geweest

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Het had vandaag zn leuke dag kunnen zijn...... Voor het eerst kijken naar ons kleintje maar helaas na de miskraam toch de afspraak laten staan om te laten kijken of alles schoon was.

Alles zag er goed uit maar ze mocht dit niet beoordelen en raadde aan om een afspraak te maken bij de gyn. Daar kon ik meteen terecht dat was super dus weer een echo. Alles zag er goed en schoon uit. Wat hun betreft geen reden om te wachten. een week na het stoppen vh vloeien mogen we weer aan de slag. Moet zeggen dat ik dit toch wel eng vind......

Zijn er meer meiden die na een miskraam weer zwanger proberen te worden? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Beauty

Hey meid, ik vond het na mn miskramen ook heel erg eng om weer gemeenschap te hebben!Maar ik denk dat moeder natuur je wel helpt,...want ondanks dat ik het eng vond, kreeg ik toch wel meestal rond de eisprong weer zin in aanraking.
Ik hoop zo voor jullie dat het ook weer snel raak zal zijn!
Dikke kus en succes, lees het wel weer!Kus Liefs Nance

Super dat je zo snel terecht kon! Je weet nu helemaal dat alles goed zit daar binnen en dat je weer aan de slag kunt!

Ik heb er geen ervaring mee, maar ga pas weer aan de slag als je er zelf (en je man/vriend!) klaar voor bent. Als je erg gespannen je nieuwe zwangerschap ingaat, genoet je er niet van.

Lekker aan de slag als jullie er klaar voor zijn!

Heel veel succes, dat de volgende mag blijven plakken en je snel weer een positieve testin handen hebt!

Liefs Daisy

Meid wat naar zeg, een miskraam...
Ik heb 2 keer een miskraam gehad en was er na een week of 1,5 wel weer aan toe. Ben na beide miskramen meteen zwanger geraakt, je hebt ook extra kansen omdat je baarmoederslijmvlies nog verdikt is, je nog hcg in je lijf kan hebben en dat je baarmoedermond nog wat openstaat. Kortom de ideale situatie om zwanger te worden. Maar... Je moet er wel aan toe zijn natuurlijk!

Thanks voor jullie reacties! Slijmvlies was idd nog wat dikker en ze adviseerde om min een week te wachten ivm evt infectie. Aan toe zijn we wel alleen ben bang voor infectie of iets dergelijks....... Hebben jullie eerst nog een test gedaan om te zien om deze wit blijft? Heb eigenlijk zoiets van ik voel het vast wel weer als het weer raak is........

Ik weet niet wanneer je miskraam was maar je kunt beter niet vrijen als je nog bloed verliest. Daarna mag het gewoon, maar dan is het wellicht nog wat onwennig. Ga iig niks forceeen!
Ik heb idd steeds een zwangerschapstest gedaan en ook ovulatietesten: ik wilde nogal graag zwanger worden... ;) ik was 11weken zwanger bij mn curettage en duurde 3 weken voordat mijn zwangerschapstest negatief was. Sterker nog, ik had eerder een positieve ovulatietest! Succes meid!

Ik vond het intiem zijn na de miskraam ook eng maar de gyn. gaf ons na controle direct groen licht en hoefden niet te wachten...3 weken na de 1ste bloeding had ik alweer een eisprong (vruchtbare symptomen) dus we namen het er van en 2 weken later een positieve zwangerschapstest! daaruit is een gezonde dochter geboren.(2010)
Ook dit jaar was ik zwanger maar 3 dagen na de NOD werdt ik ongesteld, 4 weken later was ik weer zwanger en nu 13 weken zwanger van een 1-eiige 2-ling.
Het kan dus heel snel gaan maar hou je lichaam in de gaten, die geeft ook wel goed aan of hij eraan toe is!!

Sterkte en succes!

Terug
Bovenaan