Echo gehad en blijkt niet goed te zijn.

Goedeavond,

Volgens de berekening hoor ik 7 weken zwanger te zijn.
Gister in het ziekenhuis geweest en kreeg te horen dat er alleen een vruchtzakje aanwezig is zonder embryo met een antwoord dat het een mislukte zwangerschap zou zijn.
Vandaag opnieuw geweest en weer een echo gehad maar dan met de gynaecoloog zelf en vandaag was er ook een dooierzakje te zien die is opgemeten en aangaf dat ik 5.3 dagen zwanger zou zijn maar dat ze niet zeker weet of er een embryo aanwezig is.
Erg stress vol allemaal dit nu moet ik volgende week terug komen voor een nieuwe echo.
Vanmorgen tijdens het plassen en afgeven zag ik ook een bruin op het toilet papier zitten en dat houd nu de heledag al aan.
Heb ik nu een miskaam gehad of kan het innesteling bloed zijn ? Ik lees zulke verschillende verhalen.
Ik hoop uiteraard dat het gewoon goed zit en dat de gene die gister de echo maakte fout zat.
Alleen dat lichte bloedverlies maakt me erg bang.



 
Hier ook vrijdagochtend half 6 mega veel pijn bij de vk een echo gehad zat alleen een zakje ik was vrijdag 5 weken. Doorgestuurd met een waarschijnlijke buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Half 12 bij de gynaecoloog een leeg vruchtzakje en hcg was 65 zondag terug vruchtzakje was gegroeid hcg zat op 70 maar nog niks te zien alleen een leeg zakje vandaag terug hcg was 80 en er zit eindelijk wat in bruin bloed als het niet veel is en niet lang aan houd kan een innesteling zijn maar is bij iedereen verschillend ik had in de week van 7 februari de innesteling en met Google moet je indd echt oppassen daar staan veel div antwoorden op dat maakt je heel erg onzeker ik ben ook elke keer aan het kijken voor een hcg hormoon hoe ik die omhoog kan krijgen om de zwangerschap goed te laten verlopen maar daar kom je hele andere dingen tegen. Ik hoop voor je dat het goed is maar bij mij was hij ook 2x leeg en vanmorgen zat er wat in
Ik ga voor je duimen 
 
 Bedankt voor je reactie..
dat is fijn om te lezen dat er dan toch uiteindelijk iets in zit.
Vandaag me verloskundige gesproken die gaf aan dat het bloed door de inwendige echo zou kunnen komen.
Bij een miskraam hoor je heftig bloedverlies te hebben gaf ze aan en dat is bij mij nog niet het geval heb nu twee dagen licht bloed verlies.
Maar het kan twee kanten opgaan gaf ze ook eerlijk aan dus hopen dat het blijft zitten en verder is gaan groeien.
Dus nu maar afwachten tot 9 maart zenuwslopend dit allemaal ?
 
Terug
Bovenaan