;-) echo gehad en er was wat te zien ;-)

hallo meiden,

ik heb vandaag weer een echo gehad om te kijken hoeveel kindjes er in mijn buik zitten...

vorige week was er nog niet veel te zien alleen hoog en groot slijmvlies...

deze keer was wel wat te zien ;-)

hij zag vandaag op de echo zowiezo twee kindjes en mischien zijn het er drie...

ik moet 22 maart weer komen voor nog een echo en dan kunnen ze zeker weten zien of het er 2 of 3 zijn.. zowiezo dus 2....

mijn dag kan niet meer stuk!!!

liefs

dank jullie wel :)

mijn dag kan echt niet meer stuk...

er komt vanmiddag iemand bij mij langs van moeders voor moeders die gaat mij alles uit leggen hoe dat allemaal werkt... dan kan ik andere meiden zoals ons mee helpen met dat medicijn zodat het hun ook kan lukken...

liefs..

Jeetjeee meid wat een geweldig nieuws hahaha wat moet jij inderdaad ontzettend gelukkig zijn nu :) Ik zit gewoon met een glimlach achter de computer voor je :) Echt helemaal toppie!! Het zou me geweldig lijken een tweeling en misschien wel een drieling! Geniet ervan hoor! Gefeliciteerd!

Liefs Kim

Oh meis, wat een geweldig nieuws voor jullie zeg! Net als Kim zit ik met een glimlach achter mijn computertje op het werk.
Het blijft dus even spannend tot 22 maart. Maar jeetje, wat heerlijk dat je sowieso al twee kleine wondertjes in wording in je buik hebt zitten.
Echt supergefelicteerd. Dat is goed nieuws, ook voor alle andere 'forummeiden'.
Blijf je ons op de hoogte houden, want we zijn nu natuurlijk wel heel erg benieuwd hoeveel het er uiteindelijk zijn!

Geniet van je roze wolk!

Veel liefs, Marieke

Terug
Bovenaan