echo gehad en het is overleden

Hoi meiden

Vanmorgen heb ik een echo gehad en ons kleintje is overleden. Totale verbijstering. Niet weer. Woensdag is de curretage, ga het deze keer niet afwachten, heeft de vorige keer 3 maanden geduurd.

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

Wat verschrikkelijk dat het mis is gegaan. Heel veel succes bij de curretage en ik hoop voor je dat alles snel weer goedkomt.

Neem de tijd om  het te verwerken en het een plaatsje te geven.

Groetjes,
Maike

Lydia,

ik lees nu je berichtje. Het wil maar niet lukken he.
ik wens je heel veel sterkte met de verwerking, wat moet dat vreselijk zijn.
Durf het haats niet te vragen ,maar hoeveelste miskraam was dit nu?

Miep

Hoi allemaal

Bedankt voor de lieve berichtjes.
Miep dit was nummer 3 die fout ging. Ik kan er niet aan wennen. Ik weet dat een goede echo geen enkele garantie is dat het goed gaat. Ik was zo ontzettend zwanger en dan stopt het hartje te kloppen. Aaaahhhhhhhhhh...........
Mama van MD. We zijn bijna 4 jaar bezig.
Dit kleintje was door ivf in elkaar geknutseld en we hadden er zo'n goed gevoel over. Er liggen nog 2 bevruchte eicellen in de vriezer (cryo's) en zo gauw mijn lichaam weer normaal doet, willen we verder gaan, maar nu eerst gaan we lekker een paar dagen weg met pinksteren.
Vandaag heb ik geen topdag. Kwam iemand tegen die vroeg hoe het ging. Ik zei dat ik betere momenten heb gehad en toen moest ik maar blij zijn voor haar dat ze oma wordt. En vooral de goedbedoelde antwoorden waar je niet op zit te wachten "de volgende keer gaat het wel goed" Hoezo...... gaat het wel goed. Ik heb nog geen normale zwangerschap achter de rug, alleen maar miskramen. G*@#$%^^&*

Liefs

Lydia

Weet je ik ken dat wel. Ik heb 3 vroege miskramen gehad en vorig jaar een late miskraam (opgewekte bevalling met 17 weken). Mensen weten gewoon niet wat ze moeten zeggen.
Ik begrijp wel dat je zo reageert, zou ik ook doen, maar nu achteraf merk ik gewoon dat mensen niet weten wat ze moeten zeggen.

Ik ben bevallen in november en toen ik in december mijn familie zag is er maar één iemand geweest die vroeg hoe het met mij ging. De rest weet het gewoon niet. Wat zeg je tegen iemand die zo onfortuinlijk veel pech heeft??
Ik weet het wel, uit ervaring, maar begrijp die mensen wel.

Ik denk over mijn eigen situatie altijd maar, het kan erger.

Voor jullie vind ik het nog zuurder dan wat ik heb meegemaakt, omdat het dus ook zoveel moeite kost om het 'erin' te krijgen zeg maar.

Ik wens jou heel veel succes met het verwerken van deze miskraam en hoop dat je de moed en kracht met je partner samen vind om toch nog een poging te doen!

Houd hoop, zondar hoop heb je niets meer!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan