Echo gehad!Gedraaid en 4 week voor op schema!!!!!!!!!!!!!!!1

A

Anoniem

Guest
Nou vandaag de langverwachte echo gehad en ja hoor ze is gedraaid.
Nu het volgende probleem ze is 4 week groter dan het termijn dat ik zwanger ben en moet rekening houden met (weer) een keizersnede.Dinsdag een suikertest en nu maar hopen dat deze goed uitpakt.(de gyn zei dat er vaak niets gevonden werd).

Inleiden doen ze dus niet bij ons na een eerdere keizersnede dus dat kan ik op mijn buik schrijven.Nu mar hopen dat ze niet te hard meer groeit dan is er nog een hele kleine kans op een gewone bevalling.

wow 4 weken !! jemig en dat hadden ze niet aan de buitenkant gevoeld? dat is niet niets hoor 4 weken, ben helemaal geshocked!

Zo, das fijn zeg. Jammer dat ze al zo groot is, misschien gaat ze binnenkort wel wat minder snel groeien. Hopelijk is de uitslag van de glucosetest goed.

Miriam.

Wat fijn dat ze gedraaid is. Maar dat word wel een flinkerd als ze nu al 4 weken voorligt. Ik hoop dat er niks met je suiker is!

Heb je trouwens gevoeld dat ze gedraait is of heb je er niks van gemerkt??

4 weken voor in groei?
ik heb zelf ook al van begin af aan het gevoel gehad dat wij 3 weken voor lopen.
Weet jij nog wat je kindje woog met 28 weken?

xxx denise

Haha die van mij ligt volgens de echo 3,5 wk voor op groei.Ik heb met 28 wk geen echo gehad dus ik kan je niet helpen.Wel heb ik dinsdag een suikertest gehad en daar krijg ik morgen de uitslag van.Dan heb ik controle bij de gyn en hoor ik ook wat de planning is voor de bevalling.Keizersnede of gewoon proberen.Eerder inleiden doen ze liever niet omdat ik een litteken op mijn baarmoeder heb door de kz van mijn zoontje.Ze gaan de groei ook in de gaten houden d.m.v echos

Terug
Bovenaan