Echo gehad gisteren!

Hallo meiden,

Gisteren echo nr. 3 gehad. Ik was toen 9 weken en 4 dagen. Ik was best heel zenuwachtig want het heeft ons op zijn zachtst gezegd niet meegezeten als het om kids krijgen en zwanger zijn gaat. Maaaaar het zag er prima uit! De beeb bewoog al flink en was erg goed gegroeid. Er werd 10 weken 1 dag gemeten en ik was dus 9.4. Goed teken dus!

Volgende week mag ik over naar de gyn. en hoef ik niet meer voor echo's naar de ivf kliniek. Woensdag hebben we daar een afspraak en weer een echo. Daarna lekker 2 weken op vakantie.
Ik ben trouwens nog steeds dodelijk vermoeid. Best heel lastig met een peuter van bijna 1 die de hele dag aandacht wil. Ik heb dan ook extra veel zin in vakantie!!!

x ing

Hoi,

Wat fijn om te horen dat de echo goed was. Die van mij vas vandaag ook goed. Ik ben nu 10 weken en 3 dagen zwanger. Ik vind het moe zijn ook erg lastig. Wij hebben een jongetje van 6 jaar die autistisch is, een meisje van 3 jaar en een jongetje van die afgelopen dinsdag 2 is geworden. Ik probeer wel mijn rust te nemen maar dat valt niet altijd mee. Ik kan me indenken dat je nu al uitkijkt naar de vakantie. Voor ons zit dat er even niet in. Wij zijn vorig jaar net verhuisd dus liggen er nog een paar klusjes en als dat klaar is moeten we natuurlijk met de babykamer aan de slag.

Petra

Hee Petra wat leuk dat jouw echo ook goed is!! Maarre jemig wat DRUK met 3 kids. Pfff ik voel met je mee hahaha! Ik hoop dat je nog een paar mooie dagjes in de tuin gaat krijgen!

gr.Ing

Fijn dat alles goed was!! lekker genieten nu he!

(en ik weet hoe het voelt, heb ook 2 koters (van 3 en 1,5) thuis rondlopen, pfffff, ff op de bank zit er niet in zoals bij de eerste. Maar goed, gelukkig kunnen ze elkaar nu een beetje vermaken...)

Hé Inge,

Ik heb net onderstaand berichtje op het "als zwanger worden langer duurt" voor je achter gelaten, maar ik zie je nu hier, dus plak ik het nog een keer hier, meer kans dat je het leest:

Ik weet niet of je mij nog kent, maar toen jij hier schreef voor je zwanger raakte van Mette schreef ik hier ook (toen nog Hopeless...), al vrij snel nadat ik begon te schrijven raakte jij zwanger en kort daarna ik zelf ook (na 3 en half jaar). Ik ben je verhaal blijven volgen. Ik schrijf  niet meer op het JG forum, want alle Oktober-meiden (ja, ik ben  in oktober bevallen), waaronder ook Kruimel, die ook hiervandaan kwam, zijn overgestapt naar een besloten forum. Toch was ik erg nieuwsgierig hoe het met je was. Ging dus vandaag maar eens op zoek naar jou en andere meiden uit die tijd. Wat  ontzettend  leuk om te lezen dat je weer zwanger bent. Dat is vlot gegaan zeg !! Wie  had dat durven dromen. Wij zijn nog niet begonnen voor nummer twee. Uiteindelijk  ben ik voor Kyra toch spontaan zwanger geraakt en is er nooit aangetoond waarom we niet zwanger raakten. Dat betekent dat we voor #2 toch ook weer "natuurlijk"  aan de slag  gaan. Veel groetjes en geniet van je zwangerschap.  Hopelijk verloopt deze een stuk soepeler dan de eerste !!  

groetjes !

HEEEEEEEEEEEEEE WIJFFIE!!

Wat lief dat je een berichtje achterlaat. Weer ik ook meteen waar Kruimel gebleven is want die was ik al kwijt! Wat gaaf dat je in oktober bent bevallen! Genieten is het he!!! Ik vind het echt het mooiste wat er is!!!

Ik ben inderdaad weer zwanger en het is snel ja. Was ook geen vrije keuze want medisch gezien was het nu of nooit. Ik was door de eitjes heen zeg maar. Ach jaaa that's life. Ik kreeg spoed ivf en ben allang blij dat het zowaar is gelukt.

Hoeist verders met jou? Hoe ervaar je het mamaschap?

x ing

Terug
Bovenaan