Echo gehad maar kind niet te zien

Hi dames. Ik was gister 5 weken zwanger als het klopt met mijn laatste menstruatie. Afgelopen dinsdag nacht had ik zo een krampen in me buik dat ik de verloskundige had gebeld. Die wou een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uitsluiten met een inwendige echo. Er was alleen geen kind te zien. Ze zag wel een extra bloedtoevoer wat volgens haar kan betekenen dat dit dan bij een zwangerschap ook kan betekenen dat er extra bloed wordt aangemaakt voor de opname van het kindje.

Wat het kindje betreft zei ze dat het waarschijnlijk nog in de eileiders is en nog moet ontpoppen.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Ik ben nu zo onzeker. Ik denk zelf dat de krampen kwamen doordat ik heel erg aan de diarree was. Sinds gister eindelijk normale ontlasting en de kramp is er bijna niet meer.

Heeft er iemand advies en ook zoiets meegemaakt. Ik voel me zo rot. Het kindje is zo erg welkom. We hebben zolang geprobeerd en nu is het eindelijk gelukt. Ik lees allemaal nare dingen op het internet als baby geknapt in eileider etc.

Ik hoor graag van jullie...
 
Hoi hoi!



Ook ik heb een echo gehad bij 5 weken en er was niks te zien. Dat is heel normaal want het is nog zo vroeg! Ik mocht twee weken later terugkomen en daar was de baby + kloppend hartje. Inmiddels ben ik 16+5w zwanger.

Probeer te genieten van het feit dat je zwanger bent! Dit betekent helemaal niks. En bedenk 5 w is echt zoooo pril, komt goed!
 
Waarschijnlijk was het nog veeeel te vroeg! Je kan pas echt iets zien vanaf 6 a 7 weken, daarom maken ze eerder ook geen echo in normale omstandigheden..

Maak je dus geen zorgen, je bent gewoon heel pril zwanger en het vruchtje moet zich nog ontwikkelen

Liefs, x
 
Ik heb vandaag ook mijn eerste echo gehad. Ik zou precies 7 weken moeten zijn maar de echo gaf 6 weken en 1 dag aan. Gister ook heel kort wat bloed verloren (niet meer terug gekomen) en nog geen kloppend hartje te zien!

Vorige keer ging het ookal zo en toen is het een missed abortion geworden. Ik ben zo bang!



Ik hoop dat het bij jou allemaal toch goed komt! Kus
 
Terug
Bovenaan