Echo gehad met 9,5 wk, nu onzeker!

Hoi,

Heb een echo gehad met 8 wk en 9,5 wk. Alles was goed. Maar krijg nu geen extra controle of echo meer tot week 16!! Dit vind ik toch wel eng! Maar VK zegt juist, ja t kan tot 15 wk nog wel een miskraam worden. Dus waarom nog 1 met 12wk?
Ben nu 12 wk morgen. Heb volgende week wel de combinatietest, misschien dat ik me dan weer wat zekerder voel,.

gr Loona

Hoi!
Heb je eerder problemen gehad tijdens een zwangerschap? Omdat je al zo vroeg 2x een echo hebt? In dat geval kan ik me wel voorstellen dat je je onzeker voelt.
Maar probeer vertrouwen te hebben in je lichaam, en positief te denken!!
Groetjes Mar

Hi Loona!

Ik begrijp je helemaal maar probeer nu idd te genieten, de baby is er nog dus hij zit blijkbaar goed vast ;) Je kan er toch geen invloed op uitoefenen. Ik leef met je mee hoor,
maar als het zo moet zijn zal het zo zijn meis. Ik weet heel goed hoe je je voelt. Zelf ben ik nu wel wat ontspannener, maar jij hebt ook meer dingentjes gehad, maar alles wat ik voel in de richting van pij maakt me onzeker, laten we gaan genieten ;)

xxx

Hoi Loona,

Ik snap je onzekerheid. Daar heeft iedereen op een gegeven moment last van. Maar bij jou is het begrijpelijk nog wat meer. Helaas heeft je vk wel gelijk en geeft een echo geen uitsluitsel. Probeer toch wat te ontspannen en vertrouwen te hebben in je lichaam en dat van het kleine ukje wat in je aan het groeien is! Al is dat heel moeilijk!

Ik heb het geluk dat ik onze kleine uk al voel bewegen 's avonds als ik op m'n rug lig in alle rust. Ik ben nu bijna 16 weken.

Veel succes meid!

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan