Hallo meiden,
Nou vanmiddag was het dan zover.
Om half 2 had ik mijn afspraak staan.
Doodnerveus zat ik in de wachtkamer, het huilen stond me nader bij...
Na mijn verhaal gedaan te hebben kwam het erop neer dat ik 4 weken en 3? dagen zwanger zou zijn.
Ze zei toen, dan kunnen we beter over 2 weken weer een afspraak maken voor een echo want ik kan nu toch nog niets zien.
Hevig teleurgesteld natuurlijk.
Ik heb toch gezegd dat ik liever nu wel een echo wil, en dat deed ze dus ook.
Maar inderdaad, niks te zien.
Vreselijk vond ik dat, nu weet ik nog niet of het goed is.
Mijn temp. blijft wel hoog en ik vroeg of ik misschien nog een keer moest testen maar het hcg hormoon blijft wel even in je lichaam dus dat geeft ook geen zekerheid.
Ik moet dus afwachten hoe moeilijk dat ook is.
Hebben jullie ook al eens een heeeeeele vroege echo gehad waar nog niets op te zien was?
Misschien beurt mij dat wat op.
Ik heb soms nog een heel klein beetje br. afsch. en woensdag had ik tijdens het ""persen" [ahum grote boodschap] een paar druppels bloed.
Allemaal heel vaag dus!
Fred,ik heb onder jouw berichtje gereageerd.
Liefs, Monique2
Nou vanmiddag was het dan zover.
Om half 2 had ik mijn afspraak staan.
Doodnerveus zat ik in de wachtkamer, het huilen stond me nader bij...
Na mijn verhaal gedaan te hebben kwam het erop neer dat ik 4 weken en 3? dagen zwanger zou zijn.
Ze zei toen, dan kunnen we beter over 2 weken weer een afspraak maken voor een echo want ik kan nu toch nog niets zien.
Hevig teleurgesteld natuurlijk.
Ik heb toch gezegd dat ik liever nu wel een echo wil, en dat deed ze dus ook.
Maar inderdaad, niks te zien.
Vreselijk vond ik dat, nu weet ik nog niet of het goed is.
Mijn temp. blijft wel hoog en ik vroeg of ik misschien nog een keer moest testen maar het hcg hormoon blijft wel even in je lichaam dus dat geeft ook geen zekerheid.
Ik moet dus afwachten hoe moeilijk dat ook is.
Hebben jullie ook al eens een heeeeeele vroege echo gehad waar nog niets op te zien was?
Misschien beurt mij dat wat op.
Ik heb soms nog een heel klein beetje br. afsch. en woensdag had ik tijdens het ""persen" [ahum grote boodschap] een paar druppels bloed.
Allemaal heel vaag dus!
Fred,ik heb onder jouw berichtje gereageerd.
Liefs, Monique2