echo gehad, nog geen duidelijkheid.....

Hoi Meiden,
Ik heb pas geleden laten weten dat ik bloedverlies had en daar zo ongerust over was, ook omdat ik binnenkort op vakantie ga... De huisarts heeft mij een verwijzing voor het ziekenhuis gegeven, om een inwendige echo te laten doen. Ik dacht dat ik 6,5 á 7 weken zwanger zou zijn, maar wat op de echo te zien was: Een zwangerschap van nog géén 5 weken.... Geen kloppend hartje... niets van te zeggen. Omdat mijn test op 19 augustus positief was, zou het kunnen dat de zwangerschap nog intact is, maar dat ik minder ver ben dan gedacht. Dan is de test wel precies op het juiste moment gedaan.... Anders is het een 'missed abortion' en moet ik waarschijnlijk gecurreteerd worden. o_O....
Ik moet volgende week woensdag terugkomen om een nieuwe echo te laten maken. Dan kunnen we zien of het vruchtje gegroeid is.  Slik! Ik ga een spannend weekje tegemoet!

Liefs van Sisi.
 
erg zeg, zo'n week in spanning zitten! Heel veel sterkte, ik hoop dat het allemaal goed is en je gewoon wat minder ver was dan verwacht!

groetjes, Ellen
 
Hoi...

Ik ben zelf ook nog maar kort zwanger en lees steeds meer dat je er zelf nog wel eens naast kan zitten met het bereken van je zwangerschapsduur. Is dat bij jou ook het geval geweest, dat je zelf niet goed gerekend had? Of kan het gewoon zo zijn dat het vruchtje wat later begint met innestelen, maar dat je dan al wel op de zwangerschapstest gezien hebt dat je zwanger bent? Ik moet binnenkort naar de verlosk. maar ik heb het idee dat ik er steeds meer rekening mee moet houden dat ik misschien nog wel niet dat aantal weken zwanger ben die ik dacht.
Misschien een  domme vraag, maar hoop dat je me er antwoord op kan geven.


Groetjes
 
Terug
Bovenaan