echo gehad, nu oktober mama

Hoi allemaal,
Wij zijn net geweest voor de eerste echo. Het hartje klopte en er was ook al wat beweging te zien. We zijn wel een week minder ver als gedacht en pas 5 oktober uitgerekend.
Officieel moet ik nu verhuizen naar de oktober mama's maar ik blijf gewoon meelezen hier.
Groetjes,
Cindy

Da's wel jammer dat je een week minder ver blijkt te zijn, maar het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is. Gewoon ook lekker hier blijven hoor!

Hey! Jammer dat je minder ver was dan je dacht. Maar kindje is tot nu toe gezond en dat is toch het belangrijkste.
Gewoon lekker hier blijven hoor, misschien wordt het toch nog een september kindje hahaha

balen....duurt het nog een week langer haha. Bij scheelde het 4 dagen. Ik hoopte juist een keer wat verder te zijn dan gedacht.....maar helaas.
Ach wat maakt het uit in welk groepje je je zit. Ik zou ook lekker hier blijven!!

liefs s

Fijn dat alles goed is! En die 5 oktober wil natuurlijk nog niets zeggen over wanneer jullie kleintje uiteindelijk komt. Bij hangt het er ook om of ik in september of oktober uitgerekend ben maar ik blijf lekker bij de september club!

Terug
Bovenaan