echo gehad > uitslag 70 % kans op miskraam

Hee allemaal,
wil even mn verhaal kwijt:
Ben gisteravond op echo geweest (inwendig) zou 9 wkn zijn maar heb erge bloedverlies, nu was gister op de echo te zien dat ik maar 5 wkn op weg ben.
Omdat ik bloed verlies en het vruchtje nog zo klein is zei ze dat ik 70% kans op een miskraam heb!!
HELP!!!
Vind het echt heel eng!!
We gaan straks een weekend weg, we zouden lekker gaan zwemmen enzo, maar dat werd ons sterk afgeraden!!
Had mn verloskundige meteen gebeld, die zei dat dit anders een innestellingsbloeding zou zijn, maar vind het zo raar heb 20 december 2009 getest en bleek dat ik zwanger zou zijn, maar dat klopt eigenlijk niet met die 5 wkn!!
Weet iemand hier raad op?
Ik denk dat het nu wachten is op de miskraam :'(
Greetz Jan

hoi jan1306

jeetje zeg wat een verhaal ,
ja kan me voorstelllen dat het eng is , ik heb op precies de zelfde dag een test gedaan en bij mij was hij ook posetief , ik was hellemaal blij en dacht yes toch nog een keer , tot dat ik de zaterdag na oud en nieuw bloeding kreeg , die hebben tot vorige week geduurt ben echt pas sinds een paar dagen ervan af , ook tegen mij zeiden ze ga er maar van uit dat het fout gaar , ik wil je geen valse hoop geven maar ik ben nog steeds zwanger en ook ik ben minder ver dan wij dachten maar dat komt dan waarschijnlijk dat je een late eisprong hebt , want die standaard uitrekenkalenders gebruiken gewoon een standaard eisprong dag maar je lichaam is niet te sturen , ik zou zeggen ga wel gewoon lekker je weekend weg alleen het zwemmen zou ik laten maar elaxen is wel heel goed voor je . ik ga voor je duimen meid

succes

groetjes lydia 8 w 4 d

Hi Jan,
Wat vervelend! Pfff, maar waar ze die percentages toch vandaan halen? :(
Vier weken verschil terug is wel erg veel hoor, vreemd ook omdat je wel positief getest hebt toen!

Wens je veel sterkte!

Wanneer mag je terugkomen?

hallo jan,
wat naar zeg!Mag ik weten hoe oud je bent?Voel met je mee.Hoop dat alles toch nog goed komt met je.
blijf wel goed voor jezelf zorgen en sterkte gewenst.

Hoi Jan,
Ik ben nu 37 weken zwanger. Toen ik 5rond 5 weken zwanger was heb ik ook 2 weken bloedverlies gehad.
Hoi Jan,
Ik ben nu 37 weken zwanger. Toen ik rond de 5 ween zat heb ik ook last van bloedverlies gehad. Dit duurde ongeveer 2 weken daarna f

de site doet een beetje raar kan niet goed reageren op jou ztukje,maar zal het nog een keer proberen...zie namelijk zelf niet wat ik ttyp..
Na die 2 weken was het over en heb ik rond 22 weken weer bloedverlies gehad...ze konden niet achter halen waar het vandaan kwam maar toch is alles goed gegaan. Ik heb ook veel op internet gezocht naar bloedverlies tijdens zwangerschap en het blijkt dat 1 op de 5 vrouwen hier lat van heeft.
Ik hoop dat je er zelf van af bent en dat je zwangerschap nog goed gaat verlopen.
sterkte.

wil je heel veel sterkte wensen!
laat je nog wel t vervolg weten>?

ga voor jullie duimen dat alles toch goed is!!

liefs, do

Terug
Bovenaan