echo gehad veel vraag tekens

Vandaag een echo gehad volgens de ivf arts ben ik 6 weken en 2 dagen. Maar de verpleegkundige die bij mij de echo deed begon direct dat ik 8 weken zwanger ben maar dat klopt helemaal niet. Op de echo was een klein zwart ovaal iets te zien wat 4mm was nu klopt dit wel bij een 6 weken zwangerschap. Maar de verpleegkundige zei dat het er niet goed uitziet omdat zei van 8 weken uitgaat. Wat moet je hiermee???
Weet iemand hoe het baarmoederslijm eruit ziet op de echo ist dat een witte streep of is dat ook een ovaal iets?
 
Je laatste vraag kan ik niet beantwoorden, maar als de ivf arts van 6 weken uitgaat, dan zou ik daar toch eerder op vertrouwen.
Kan je diegene niet even spreken en navragen?
Tis nu nog heel onzeker voor je gemaakt.
Sterkte en hopelijk krijg je snel duidelijkheid.

Groetjes
 
Kon ze een hartje zien kloppen? Als de IVF arts 6 weken zegt dan zou ik dat maar aannemen en niet een verpleegkundige (die echt zeer vreemd reageert zeker als je zelf aangeeft 6 weken te zijn.
 
Volgens mij is het vruchtje nog zo klein dat je veel kans op meetonnauwkeurigheid hebt. En enkele milimeters meer of minder kan al schelen dat ze denken dat je minder ver of verder bent.
Meestal doen ze rond de 12 weken een termijnecho en exacter te bepalen hoever je zwanger bent.

Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
 
Gefeliciteerd!!

vervelend dat het zo onduidelijk moet allemaal.
Ik zou er nog even achter aan gaan. Zo met die onzekerheid is natuurlijk niet leuk.

groetjes en succes!
 
Wanneer heb je je terugplaatsing gehad dan van de ivf?Want ze tellen meestal dan vanaf dag terugplaatsing.Bij mij in ieder geval wel.
Ik heb a.s maandag eerste echo en ben dan 6wk zwanger.

Gr suusje
 
Terug
Bovenaan