echo gehad vruchtzak gevuld met bloed

Een vervolg van mijn eerdere onderwerk,''gaat dit wel goed''.Ik heb vandaag weer echo gehad hcg weer gemeten was weer netjes verdubbeld,maar de echo een vruchtzakje gevuld met bloed.
Moet ik er nu vanuit gaan dat het nu echt voorbij is,of is er nog hoop.Het was echt een grijs gebied in het vruchtzakje
 
Hoi lotteisabel

Wat klinkt dit akelig zeg?was er helemaal geen kindje te zien?hoever ben je nu?Ik denk dat je het even moet afwachten wat er gaat gebeuren.
Ik wil je in iedergeval heel veel sterkte toewensen,hoe het ook gaan zal.
Liefs,Wuppy
 
Hoi

Ik ben nu 5 weken dus je hoeft natuurlijk nog niets te zien,Nee ze zie het kan een miskraam worden,maar dat het lichaam dat nog niet inziet aangezien me hcg gaat stijgen.Ik ga van het weekend naar londen en weet niet of ik moet gaan.
 
hoi lotteisabel

Weet niet of je moet terugkomen binnenkort, maar ik heb et zelfde gehad ze zeiden tegen me met 5 en halve week reken maar op een miskraam want et is een leeg vruchtzakje moest na 2 weken terugkomen want er was ook niks afgekomen dus lag op die stoel en dacht tja zeg et nu maar wanneer et eraf moet laten halen en bleek toch zwanger te schijn ze snapte der eigen ook niet maar goed ze zei et was misschien te klein om het te kunnen zien met inwendige echo was dat ook

Dus wil je niet teveel hoop geven maar je weet maar nooit misschien is er een kleine kans dat et toch gewoon goed is maar dat het te vroeg is om te kunnen zien

Sterkte in ieder geval in deze onzekere periode

groetjes corina
 
Ik moet maandag terug komen,ik heb eerder 3 miskramen dus ik wordt streng in de gaten gehouden,Ze zei het vruchtzakje is wel gegroeit alleen zit er bloed in,was namelijk grijs.En ik krijg altijd een inweindige echo en daar kan je juist heel veel mee zien.Ik vloeide gisteren weer niet veel echt alleen als ik afveegde zeg maar.Vandaag vloei ik weer niet.
 
Terug
Bovenaan