Echo gehad, was niet zo goed

Vanmorgen de echo gehad. Het hartje klopte wel, maar gezien de grootte of kleinte was het net 6 weken, nou ja dat kan met die rare cyclus van me.
Er zaten rond het vruchtzakje ook bloedstolsels en die horen er niet.
De gyneacoloog constateerde bloed in de baarmoeder, wat er niet hoort, bloedstolsls rond het dooierzakje en op de plaats van waar de placenta begint wat luchtzakjes. De innestelling leek niet goed te gaan.
Hij heeft bloed laten prikken om te kijken of ik een te hoog HCGgehalte heb, wat kan wijzen op een mola-zwangerschap.
Er is een grote kans dat we het verliezen, als het een molazwangerschap blijkt te zijn  sowieso, maar ook als het dat niet is dan geeft hij ons echt geen 50%, hij was heel duidelijk dat hij ons geen hoop wilde geven, dus dat zegt waarschijnlijk een hoop over de kleine kans.
Vanmorgen flink wat afgejankt, nu een beetje onwezelijk. Ik ga maar eens rondneuzen naar die molazwangerschap. Ik zal hier niet zo heel veel meer zijn even, maar lees wel af en toe bij.
Iedereen de groetjes en lekker blijven genieten van je roze wolk, hoor!

Lieve mamavanJ,

Wat een rotboodschap om te horen zeg. Ik kan me voorstellen dat je
helemaal van slag bent. Ik weet ook een beetje hoe het is om na de echo
nog geen duidelijkheid te hebben, dat hebben mijn man en ik ook
meegemaakt vorig jaar. Eigenlijk stel je jezelf erop in dan-en-dan meer
te weten, maar helaas...

Wij kregen toen ook een kans van 50% dat het goed zou gaan. Tja, is het
glas dan half vol of half leeg?   Natuurlijk hoop ik voor je dat 't
toch half vol blijkt te zijn....

Ik wens je de komende tijd heel veel sterkte toe. Zorg goed voor jezelf. Misschien tot later.

Liefs van Sisi.

hoi mama van J

tjemig wat een boodschap!!! wat ontzettend naar voor jullie! Ik hoop voor jullie dat het geen mola zwangerschap is want das niet best!! Kijk even op de site www.nvog.nl
is de site voor gynaecologie, klik op verloskundeige info en dan krijg je allerlei boekjes, waaronder een boekje met alle info over een mola zwangerschap!!!

Ik wesn je heeel veel succes en hopelijk komt het goed en is het geen mola!!

sterkte liefs sweety

Mama van J,

jeetje wat een toestand. Op zich wel goed dat ze gewoon eerlijk zijn, maar je dondert zo wel even van je wolk af.

Ik ben echt mijn vingers blauw aan het duimen, want ik hoop toch echt dat het geen Mola zwangerschap is, want dan duurt het echt een eindje voordat je weer mag proberen. En ik gun jou zo dat je gewoon lekker onbezorgd zwnager bent en gewoon lekker kan genieten.

Ik las jouw berichtje op het april forum. Lief van je hoor dat je toch nog blij kan zijn voor iemand anders.

Meid heel veel sterkte.

Wij gaan zo weg even lekker op vakantie (gisteren besloten, straks vertrekken) maar na mijn vakantie hoop ik dat je geowon weet waar je aan toe bent en dat je in ieder geval geen mola zwnagerschap hebt.

Sterkte

Liefs

Miep

Terug
Bovenaan