Echo gehad... zo blij!!!

Vanochtend hebben we de eerste echo gehad. Er werd gekeken of het hartje goed klopt, of het in de baarmoeder zit en of het een of twee kindjes zijn.
Goed nieuws: het hartje klopt, het zit in de baarmoeder en het is er maar eentje. Mijn man had vanochtend al op marktplaats gekeken naar een andere auto. Aangezien tweelingen bij mij in de familie zit. Het was heel fijn om te zien dat alles goed is. Nu heb ik de 31e de termijnecho. Ook weer spannend! Zoals nu blijkt ben ik 9w1d.
Ik ben zo blij!!!!! Nu gaat het de wijde wereld langzamerhand in. Zo blij dat we het nu kunnen vertellen!!!
 
Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Inderdaad. .. Ben je blij dat het er maar een is? Wat leuk over twee weken weer een echo.
Aan wie hebben jullie het allemaal al verteld?
Liefs,
 
Wij zijn idd blij dat het er maar eentje is. Hihi! Voor een ander zou dat heel welkom zijn, maar dat past niet in de auto en niet in huis. Hihi! Praktische punten dus! Ach en als het er wel 2 zouden zijn, nou ja, dan vinden we dat ook wel weer uit.
De familie en naaste vrienden van ons weten het nu. We hebben een rottijd achter de rug met veel verdriet en nu willen we dit blije nieuws ook graag delen met iedereen.
 
Yes, goed nieuws! Heerlijk, ga ervan genieten! Fijn dat het er maar 1 is. Hier ook tweelingen in de familie. Ik had stiekem wel op een tweeling gehoopt (ik wil 3 kinderen en mn man 2 dus dan zou ik er alsnog 3 hebben ;)) maar het is er echt 1.
 
Terug
Bovenaan