echo gehad

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Dit is geen bericht van tralala ik ben zwanger en ik heb mijn eerste echo gehad...

Ik had al 2 maanden gevoelige borsten en was misselijk. Eind maart al naar de dokter geweest en hij zei dat het misschien een miskraam was (gebeurt vaker in de eerste weken zonder dat je het voelt) en dat het eitje er nog zat. Maar dat zou er de volgende menstruatie uitkomen. Maar voor de zekerheid gaf hij toch een verwijzing voor een echo om het te checken. Dus met pasen weer ongesteld geweest en daarna bleef de misselijkheid en mijn borsten vielen er zowat af. Dus toch maar even een echo laten maken vandaag. Was op zich erg interressant en een inwendige echo doet echt geen pijn ofzo. Maar er was niks bijzonders te zien. Geen eitje dat er niet hoort maar ook geen eitje dat er wel hoort. Dus ik neem aan dat ik deze maand niet zwanger ben geworden. De echoscopist (die toevallig zwanger is) dacht dat ik nu pas ontpild ben (ben in oktober gestopt) en dat mijn hormonen het nu zelf moeten doen.

Ben wel blij dat er niks zit wat er niet  hoort en dat alles ok is. Maar ja stiekem had ik toch gehoopt dat ze zou zeggen dat ik zwanger was...........

In ieder geval blijven we doorgaan. Over 4 weken ga ik trouwen (een voordeel: ik pas gewoon in  mijn jurk en kan lekker drinken op de bruiloft) dus ik richt me daar voorlopig op.

Zo ik ben het even kwijt.

Liefs
Cami

Hoi Cami,

Fijn dat je duidelijkheid hebt hoor!
Ik snap je stiekeme hoop om zwanger te zijn wel hoor..
Maar goed nu gewoon doorgaan he!
Succes!

Liefs Linnepinnie

En.........
voordat ik het vergeet..
Alvast een hele fijne bruiloft gewenst!
Lekker strak in een jurkje!

Fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Maar toch even goed balen. Kan ik me zeker voorstellen. Wat kan dat lang duren he dat ontpillen.
Je berichtje stelt me in die zin ook wel weer wat gerust, omdat dat bij mij dus ook zo kan zijn. Heb erg lange en onregelmatige cyclus. Vandaar.
Groetjes V.

heej cami

aan de ene kant is het flink balen maar aan de andere kant een mooie bruiloft is ook het einde. dus lekker genieten het is voorbij voordat je het weer hoor,
dus succes met de voorbereidingen en heel veel plezier!!!!!!!! lekker wat drinken!!!!
ik ben ook getrouwd en ik zou het zo over willen doen!!!!
Misschien ga je op reis en kom je me 3en terug ook leuk!!'

veel plezier, succes met de voorbereidingen... enne klus ze!!
mayo

Hoi Cami,
balen zeg, ik zou hetzelfde gehoopt hebben met die echo.
Eerst een mooi vooruitzicht naar een bruiloft met een speciale huwelijksnacht.
Klus ze lekker verder en de groetjes

Terug
Bovenaan