echo gehad

A

Anoniem

Guest
he meiden

zo als ik gister al zei ik heb vanmiddag een echo gehad
het was allemaal niet zo best.
ze zijn er achter dat ik eeb buitenbaarmoederlijkezw heb.
en ze willen af wachten hoe mijn lichaam er op gaat reageren.
er is een mini kans dat het toch een zw word maar ik moest er super rekening mee houden dat het mis gaat.
owwwwwwwwww ik baal hier zo van.

ik moets het nog even kwijt
en wou nog maals iedereen bedanken voor de lieve reacties

liefs berna

o meid wat vervelend!!!! Ik ga echt voor je hopen en duimen dat het toch nog goedkomt!!!! en je moet er zelf ook in geloven!!! positieve gedachten zijn altij het best hoe moeilijk het ook ik!!!!! ik denk aan je en leef met je mee!!!!   kus kus

heftig zeg!!je bent ook goed ziek he?hopelijk komt t goed.wel goed dat je zo snel een echo hebt gekregen.door die eigenwijze huisarts had je wel ik weet niet wat kunnen krijgen.nu is er tenminste controle op.hopelijk zwemt die kleine nog een eindje verder.ik zal voor je duimen meid.
groetjes kari

He meis,
Ben blij dat je die echo gehad hebt, weet je wel waar je aan toe bent.
Het is niet zulk fantastisch nieuws, maar hoop wel het beste hoor.
Kan het nog zakken naar je baarmoeder? Moeten we anders een zetje geven?
 anders stampen we het wat aan en hoop ik dat het nog indaalt en dat alles goed komt. We duimen

ik blijf zeker positief
ik moest ook wel goed door zetten hoor om door verwezen teworden.
en nu weet ik meer en kan ik ook de rust nemen die ik moet nemen .
en verder is het maar hopen en ik hoop ook dat echt niemand anders in deze situatie komt want het maakt je echt gek.

berna

ik kan er opzich ook nog wel over ouwehoeren. mijn man zei ook al van dat ie maar beter moest schieten. maar ik hoop ook dat het nog goed komt

berna

tuurlijk hoop je dat!!!!!!!!!!!! en wij ook!!! lijkt me erg frusterend!

zeker is dat zo nu moet ik dan ook een week in bed blijven liggen en de kleine niet tillen en zo dat is eigenlijk nog moeilijker voor me

Terug
Bovenaan