ECHO GEHAD

LIEVE MEIDEN IK HEB DUS MIJN ECHO GEHAD, IK WAS DIE MOEDER DIE AL 16 JAAR MOEDERD ER WAS AL EEN HART-ACTIE TE ZIEN HET WAS HEEEEL BIJZONDER IK HOOP DAT ALLES VERDER GOED GAAT!MAAR SOMMIGE VAN JULLIE WILDEN EVEN WETEN HOE MIJN EERSTE ECHO WAS!NOG BEDANKT VOOR DE REACTIE''S OVER DAT IK MISSCHIEN WEL TE OUD WAS! MIJN EERSTE ECHO-FOTO HEB IK OP ZAK AL ZIE JE NOG WEINIG IK MOET ER STEEDS EVEN NAAR KIJKEN!
 
Hoi Sasja,
Geweldig he!!
Ik ben nu 8 weken zwanger. De eerste echo heb ik met 7 weken gehad en inderdaad is het bijna niets(7 mm) Maar heeeeeel bijzonder.

Heel veel geluk groetjes Bianca, oja ik ben zelf 30 en zwanger van de eerste dus je bent echt niet te oud.
 
Of je nu al 16 jaar moederd of pas van de eerste zwanger bent. Een baby is gewoon bijzonder. En het maakt niet uit hoe een ander erover denkt. Het belangrijkste is dat jullie er erg gelukkig mee zijn! Laat ze maar kletsen, en geniet heerlijk van jullie wondertje!
 
gefeli!

Zet je je echo-foto's op babybrabbel.org neer, dan kunnen we ze bekijken! Mijn Frummel-foto's staan op 5 januari en morgen komt er hopelijk eentje bij.. Ben nu 11 weken...:)

Groetjes
Manky
 
Terug
Bovenaan