echo gehad

A

Anoniem

Guest
halo vandaag echo gehad maar konen nog geen hartje zien er zat wel een vruchtzakje morgen naar de gyn dan hooern we het verder maar ben pas 5 weeken en een dag hoe ver waaren julie toen ze het hartje zaagen beetje onzekere jolanda

wij hebben met 5,5 week een echo gehad en zagen alleen een vruchtzakje. een kleine week verder waren we er weer een zagen een mooi wit knipperlichtje.
Dus nog even wachten ben ik bang.

HOi ik was 6 weken en 1 dagen toen ik de termijnen echo kreeg ik zat net op de rand om het hartje te horen en zag het ook knipperen dat is zo iets moois om te horen en te zien groetjes carola

Hallo,

Ook ik heb vandaag de echo gehad. Ik dacht dat ik al langer zwanger was maar dit bleek +/-   5,5 wk te zijn. Helaas hebben wij ook nog geen hartje horen kloppen maar je  zag het wel op het scherm oplichten.  

Over  2 weken kunnen we meer verwachten. Ook horen we dan precies hoe lang er al leven in mijn buik is.

Groetjes en succes

dank je wel alemaal morgen moet ik naar de gyn voor een goed gesprek hoe het nu alemaal gaat vanweg mijnoverleeden kindje jolanda

Terug
Bovenaan