echo gehad

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

De echo is weer achter de rug. De eitjes groeien deze keer met een snelheid van 1 mm per dag en niet zoals ze normaal doen 2 mm per dag. Ze hebben zich aangepast aan mijn snelheid denk ik . (mijn knie moet geopereerd worden, meniscus is gescheurd op mijn verjaarsdag een aantal weken geleden)
Ze zijn nog steeds met zijn 12en. De gyn maakt zich niet druk en heeft de dosis verhoogt. Spanning kan er voor zorgen dat ze niet snel willen groeien. Dinsdag ochtend mag ik weer op komen draven, dan zullen ze hopelijk wel groot genoeg zijn om te oogsten.
Ik heb geen plaats meer op mijn buik vrij met al die naalden die ik mag zetten.
Ik blijf positief en ga nog ff genieten van het mooie weer. Alvast prettig weekend. Ik broed rustig door.

Liefs

Lydia

hee lydia,

we hebben allebei van die eigenwijze eitjes.... die van mij willen ook niet.
eentje was nou doorgegroeid tot 12 mm... nog veel te klein, maar de gyn geeft niet op.
ik mag maandag weer....
eentje is genoeg, dat weet ik, maar ik geloof niet dat die maandag ineens wel groot genoeg is...
nou ja... we wachten af...

succes weer
mama peet

Hee Lydia,
Ze doen het wel op hun gemakje bij jou he haha. Het is ook veel te lekker weer om snel te zijn............ Dat ze toch goed gaan groeien, al is het dan langzaam. Je hebt toch een mooie score hoor!!!!! Ik duim hard en brand een kaarsje hoor!!!!!

Terug
Bovenaan