Wat heerlijk voor jullie dat alles er zo goed uitzag. Ik ken het gevoel, toch wel een opluchting als je zo eens om je heen leest en hoort. Superblij dus zeker!!! Weten jullie wat het wordt? Bij ons was het overduidelijk te zien, een jongetje. Echt geweldig.
Maar dat van die placenta aan de voorkant snap ik niet hoor. Ik heb dat nl. ook maar voelde hem evengoed al bij een week of 16. Ik ben nu ruim 23 weken maar voel hem elke dag, zeer beweeglijk. Ook zie ik mijn hele buik bewegen als hij echt flink bezig is. De ene keer natuurlijk erger dan de andere, maar toch best vaak en heftig.
Ik heb hele slappe buikspieren misschien komt het daardoor? (Gelukkig hoef ik nu 9 maanden geen sit ups! Altijd een enorme hekel aan gehad!!)
Of mijn placenta ligt heel hoog aan de voorkant en daardoor kan m'n mannetje er lekker onderdoor zwemmen en schoppen? Ik voel hem vooral aan de rechterkant en aan de onderkant, misschien zit de placenta dan wel linksboven ofzo.
Het kan niet anders of je zult het gauw voelen, je bent nu toch dik over de 20 weken? Opeens is het daar!
Groetjes Ptra