echo gehad...

We hebben vandaag de echo gehad.
Het hartje klopte  maar ze bleef allemaal met dat ding over mijn buik gaan.
Wij dachten eerste instantie dat ze het heel uitgebreid wou bekijken maar op een gegeven moment zei ze: het zijn er 2 volgens mij.
Nou,ik viel bijna van de tafel zeg!!
Het komt in onze beide families niet voor dus we snappen er niks van.
We zijn nog steeds in een soort roes,denk dat ik droom ofzo.
Morgen moet ik een afspraak maken in het ziekenhuis voor nog een echo en dan weten we het zeker,erg spannend dus!!!

Groetjes Mikkie.

Hey Mikki

Geweldig nieuws of niet????? Ik zou echt helemaal gelukkig zijn. Lijkt me helemaal top 2 van die kleine propjes in huis.
Een hele opgave maar ook leuk. Bij mijn man zit het wel in de familie, maar dan 3-lingen. Gelukkig gaat dat van moeder op dochter, dus de kans wordt daarop in ieder geval kleiner.

Meid heel veel plezier van je echo's en van de 1 of 2 babytjes in je buik.

Dan val je zeker even bijna van tafel af! Wel supergaaf! Enne, spontane tweelingen zonder dat het in de familie voorkomt is geen uitzondering. Voor zover zijn alleen twee-eiïge tweelingen erfelijk, en dan alleen via de vrouwenlijn, omdat er dan bij 1 ovulatie 2 eitjes vrijkomen.

Geniet ervan! Ben erg benieuwd of het er inderdaad 2 zijn.

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi allemaal.

Bedankt voor de reacties en informatie!!
Ik wist niet dat 2 eiig alleen erfelijk was (heb ik me nooit in verdiept)
Dus als het er 2 zouden zijn is het 1 eiig en dus of jongens of meiden? toch??
Ik vind het zo spannend en ben er de hele dag mee bezig,zo erg dat ik denk als ze donderdag zeggen dat het er maar 1 is dat het toch wel tegenvalt voor mij.
Maar van de andere kant maak ik me wel weer zorgen of ik het wel zou kunnen zo`n zwangerschap,met onze Teun had ik al zo`n last van mijn bekken etc en die kwam 6 weken te vroeg dus couveuse etc. Maar ik laat het maar aan de natuur over,als die 2 'geplant' staan voor ons vertrouw ik er maar op dat het goed zal komen!
Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan