Echo gehad!!!!

Hoi Iedereen,

Vanochtend heb ik mijn termijnecho gehad. Maar je kon bijna niets zien via de gewone echo(mijn baarmoeder groeit anders als bij de andere), dus toen een inwendige echo gehad. Het was zo gaaf om te zien!!!! Ons kindje was druk aan het bewegen/springen/draaien en dergelijke. Super om te zien! En we zijn nog steeds 12 weken zwanger!!!!! Ook 5 buisjes bloed geprikt, dus nou maar wachten tot die uitslag ook goed is, dan ben ik echt gerustgesteld. Tja ik heb ook zo'n buikpijn, dat ik af en toe niet recht kan staan van de pijn. Dus de geruststelling is welkom! Hopelijk kan ik nu meer gaan genieten!!!
Ik ben zo blij!!!!hihi

Groetjes Lia

Hoi Lia,
Gefeliciteerd met je echo! Dan is het ineens heeeeeel echt he?! Ik was ook zo blij met onze echo! Zometeen mag ik naar de verloskundige om het hartje te horen, vorige keer lukte het niet, dus hopelijk vandaag wel!
Geniet van je mooie plaatje!
Groetjes, Lieke

Genieten is dat hè! Geniet ervan!

Ligt bij jou de baarmoeder ook achterover gekanteld. Dat is bij mij in elk geval het geval. Daardoor moesten ze bij mij ook een inwendige echo doen. Ik vond het niet vervelend in elk geval. De beelden waren in elk geval super duidelijk!

En die buikpijn dat kan vanalles zijn, o.a. bandenpijn, het groeien van de baarmoeder en daardoor het wijken van de ingewanden e.d. Maak je er niet te druk om. De echo was goed, dus dan zit het met je zwangerschap ook goed!

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan