Echo gehad!

Jippie! Alles zit er op en er aan en het hartje klopt! Het was flink aan het bewegen. Het blijft toch heel bijzonder om te zien hoor. En een bijzonder cadeautje voor Dean z'n verjaardag, hahaha.

Groetjes,
Nelly.

Yes!! Dat is goed nieuws! Nu kan het Grote Genieten helemaal beginnen!
Bijzonder he? Ben erg blij voor jullie.  Altijd leuk om goed nieuws te lezen.

Vrijdag hebben wij ook weer een echo, dan ben ik als het goed is 12 weken.
Hoe ver was jij nu ook alweer? Ook 12 weken toch?

Liefs en een goede zwangerschap gewenst!!

Billie
11+2 zwanger van nmr 2 en mama van Quinten, 16 mnd

Hey Billie,

Spannend hoor voor jullie vrijdag. De vorige echo's waren toch goed? Dan zal dat deze keer vast ook goed zijn. Succes alvast.

Groetjes,
Nelly mv Dean (05-10-2006) en 11w5d (9 oktober 2008)

Gefeliciteerd!!
heerlijk nieuws blijft het he!
ik mag morgen weer voor een echo (termijnecho) als goed is ben ik dan 12 weken!
ik heb al 2 goeie echo's gehad dus verheug me er enorm op!
ook al is het de 3e het blijft bijzonder!!

Groetjes Trotsemama3

Fantastisch!!
Ik hoop morgen ook zo blij te zijn. Vorige week had ik mijn intake bij de verloskundige en toen heb ik gelukkig het hartje al horen kloppen. Bij de echo zal blijken wanneer ik dan uitgerekend ben, want dat is nog niet zeker.

Groetjes,
Els

Hey Els,

Spannend hoor morgen. We hadden deze keer een andere echoscopiste  dan 2 jaar geleden. Ze keek even snel, heeft 2 foto's geprint en het was al weer klaar. Geniet er dus maar van! Hahaha.

Groetjes,
Nelly.

Hé, gefeliciteerd! Ik ben gisteren geweest, was superleuk. Het was spannend, maar er zit dus gewoon een heel kindje in mijn buik, we hebben zelfs vingertjes geteld! Het hartje klopte lekker door, en we konden het kindje zien bewegen. Zo mooi! Nu mag de hele wereld het weten!

Geniet ervan!

Zeeuws meisje

Terug
Bovenaan