Echo gehad..

A

Anoniem

Guest
Heeey meiden!!

Nou net terug uit het ziekenhuis heb een uitgebreide echo gehad waar gelukkig niks op te zien was!!! Het ziet er allemaal goed uit.. maar wel nog steeds veeel vruchtwater maar ik ga me er geen zorgen meer om maken. Want ik raak alleen maar in de stress en dat is voor het kindje ook niet goed.
Wel ben ik dit keer een keer goed geholpen al zeg ik het zelf ik had voor de 1e keer een ECHTE gyn!! kon ik rustig al mijn vragen aan stellen dat was echt top.
Nu moet ik dinsdag al weer terug komen voor controle.
Nu maar wachten op het echte werk hahaha.. Ik kan niet meer wachten...
Heb trouwens minder last van steken en krampen heerlijk..
Nou dames is alles toch nog een beetje goed gekomen Ik ben heel erg blij met jullie!!

Liefs en een dikke kus
Cindy   37 wk 6 dagen!!

He meisie,

Ik ben echt heel blij voor je dat alles goed is en inderdaad nu maar wachten....wachten......wachten...... tot we onze wondertjes krijgen te zien. Ik duim voor je dat het allemaal snel mag gaan.

Liefs Cares

gelukkig zeg dat alles er goed uitziet
ik weet wel dat je jezelf inderdaad niet snel te bezorgd moet maken
bij mij was ze eerst te klein klopte niet van ze is nu al ruim over de 7 pond dan zou in 4 weken 3 pond gegroeid zijn ja ja ik wacht het gewoon af
toen te hoge hartslag een week later was alles goed
]toen te weining vruchtwater en week later gewoon goed nou ik wacht het gewoon af ik hoop wel dat ze snel komt want je wordt er toch een beetje onzeker van
heel succes marina 39w6d

Terug
Bovenaan