Echo gehad

A

Anoniem

Guest
Vanmiddag weer een echo gehad. Maar dat verliep weer lekker soepel.
Ik mocht eerst weer bijna een uur wachten, nadat ze mijn afspraak niet konden vinden.
De gyn had dus geen idee wat ik kwam doen. Dossier was foetsie.
Dus ik op de bank. Linker dame is al flink ingedaald en ligt gelukkig met haar koppie naar beneden (normale bevallingskans dus). Rechter dame is van de week weer netjes teruggedraaid en ligt in "volkomen"(??) stuit. Ik bedoel dus met de voetjes naar beneden. Dopler zag er weer goed uit!! Vruchtwater ook nog genoeg!!!
Maar linker kindje was 100 gram gegroeid (ongeveer), rechter kindje niet gegroeid. Maar ze weten dus niet waarom dat zo is. Ze lopen bijna 3 weken achter op schema (schema van een eenling!!!!!) Ze vond ook wel dat ik erg weinig ctg's moest doen, dus of ik maar morgen en maandag terug wil komen, niet dus. Hallo!!!! ik moest rust houden, dat betekend niet dat ik dan alle tijd heb om elke dag "even" naar het ziekenhuis gereden te worden!!!!!!!
Dus kom ik lekker alleen maandag terug.
Als de bevalling zich aandient, dan moet ik direct naar het ziekenhuis. Dan hebben zij nog alle tijd om kinderartsen te waarschuwen.....Wordt dan wel nieuwsgierig naar de hoeveelheid mensen die bij de bevalling zijn?!

Totzover mijn nieuws!
Groetjes Bertine

Nou dat gaat lekker daar in het ziekenhuis of niet dan?

Wat jammer dat je kindjes niet echt gegroeid zijn.
Weet je ook de reden ervan?
Hoeveel wegen ze nu ongeveer weet je dat?
Maar als ze nu geboren worden dan hebben ze toch wel een normale kans van overleven of niet bertine?Ze zullen de couveuse aan in moeten, is jammer maar dat komt dan wel goed.

Wel lach wekkend, je moet rust houden maar ondertussen je wel iedere keer laten komen.
Hoe doe je dit trouwens met je andere kindje? Die vraagt toch ook de nodige aandacht lijkt me.

Hopelijk blijven je kleintjes nog ff lekker zitten en dan ze toch nog ff flink mogen groeien meis.

Heel veel sterkte ermee!

Liefs plodder.

Hoi hoi,

Ze zijn beide rond de 2 kg. En er is geen aanwijsbare reden dat ze zo klein zijn. Ik betwijfel of ze echt zo klein zijn hoor!
Verder zijn ze goed ontwikkeld (voor zover het te beoordelen is), dus couveuse zit er dik in.
Mijn zoontje gaat de hele week naar oppas, tot aan de bevalling. Behalve in het weekend, want dan is mijn man thuis. Dus ik kan echt rust houden. Voor zover dat mogelijk is voor mij.....
Ga zo maar eens bellen voor een nieuwe afspraak. Heb er nu al veel zin in. Dat is zo raar, iedereen verheugd zich altijd op een nieuwe echo, en ik heb absoluut geen zin om te gaan, alleen al om dat gezwets aan te horen. Het kunnen dan best doktors zijn, maar op een lijn zitten doen ze niet!

Groetjes Bertine

Terug
Bovenaan