Echo gehad

Hoi hoi..

Ik was afgelopen dinsdag bij de verloskundige geweest nou nou nou zeg wat een raar mens..
Ik moest maar even een afspraak maken bij een echoburo hier in de buurt zodat ik wat meer gerustgesteld was voor als ik op vakantie ga straks..

Ik een afspraak maken dinsdag kon ik gister al terecht
Maar ik was best wel bang dat als ik daar zou komen en dat ie zou zeggen van nou ja je bent helemaal niet zwanger.. Maar daar ging het ding op mijn buik hij moest wel even zoeken maar daar was het kleine wurmpje dan..  Ik ben nu 8 weken en 2 dagen zwanger.. Maar hij vond het zo jammer dat er nog niet veel op de echo te zien was (uiteraard wel een heel duidelijk hartje) dat hij me heeft aangeboden om over 4 weken nog een keer te komen loeren naar dat wurmpje nou ja daar zeg je natuurlijk geen nee op..

Maar omdat ik dus dinsdag bij de verloskundige was geweest en ik haar niet zo heel aardig vond was ik wel met mijn vragen blijven zitten.. Ik heb alles daar gevraagd en er was echt heel veel tijd voor mij zo mooi

Nou ja dit moest ik even kwijt..

Groetjes Sa4a

Nou, ik zou de keuze van verloskundige nog maar eens goed overwegen als ik jou was, je moet wel met haar je zwangerschap en waarschijnlijk de bevalling door dus moet je iemand wel goed vertrouwen maar dat is mijn bescheiden mening. Ik zou dat persoonlijk niet kunnen. Wel gaaf dat je straks alweer voor een echo mag    

hoi hoi..

Nou er zitten er meerdere en ik moet ze allemaal voor dat ik ben bevallen een keer heb gehad omdat een van hun dan dus dienst heeft.. hopelijk is het zei niet dan..

Gr sa4a

O ja, haha je woont zeker in iets dichter bevolkt gebied dan ik...ik heb alleen maar de huisarts die de bevalling kan doen en dat doen ze met zn drieen dus das niet zoveel keus dan...naja, hopen dat zij tegen die tijd geen dienst heeft dan. Groetjes, Elle

Terug
Bovenaan