ECHO GEHAD!!!

Ik ben zo blij! Vanmorgen de echo gehad en er was een duidelijk kloppend hartje te zien en de frummel en vruchtzak en de grootte van de baarmoeder waren ook goed!

Ik ben alleen een week korter dan gedacht (7 weken en 3 dagen) en na 8 weken kunnen ze pas exact de termijn bepalen, dus ik mag 28 augustus weer voor een echo en dan wordt de uitgerekende datum vastgesteld.
Nu staat deze ipv 16 maart op 23 maart.

groetjes Maris

Hoi Mariska!

Van harte dat alles goed is met de baby :). Wat gaaf dat het hartje klopt, terwijl het nog maar zo klein is! Wel jammer dat je nu iets korter lijkt te zijn dan je dacht, maar wel fijn om de bevestiging te hebben dat het tot nu toe goed gaat! Ik mag pas over 4 weken voor een echo, Ben dan zolas het er nu voor staat 13 weken, vind ik nog wel heel ver weg... maar ja konden ze ook niks aan doe ivm de vakantie grrrrr t zou verboden moeten worden haha. Volgende week intake bij de VK, ik zal ook wel gelijk zeggen dat ik ervan baal dat ik nog zo lang moet wachten. en zo bang dat het een leeg zakje is. Maar nu k weer zoon positief verhaal lees heb ik er wel vetrouwen in! Geniet er van meid!!

Liefs Repelsteeltje

Terug
Bovenaan