echo gehad

Vanmorgen hebben we onze echo gehad!
Onze zoon van 2 was er ook bij en de gynaecoloog betrok hem er leuk bij, alleen kon het hem weinig schelen wat er gebeurde!
Alles zag er goed uit! Onze kleine spruit is 9 weken en 2 dagen oud, precies zoals we verwacht hadden! We hebben een mooie echofoto meegekregen!
21 februari ben ik uitgerekend, maar beval zoiezo 2 weken eerder ivm diabetes
We zijn zo blij!!!!
Groetjes Mirjam

Gefeliciteerd met je goede echo!!!

Ik moet nog 2 dagen wachten. Ik ben zo zenuwachtig. Ik hoop maar dat ales goed is.

Gr. Joyce

Hey,

Wat leuk dat je zoon mee mocht. Ik vertelde aan de telefoon dat ik graag een afspraak wilde op woensdag of vrijdag, omdat ik dan niet hoef te werken, plande ze me in op dinsdag en donderdag.... En even later zei ze ook nog: ja, maar je zoon moet er wel tegen kunnen dat iemand aan je buik zit. Mijn gevoel was: liever niet! Nou ja! Hij mag toch ook alles mee maken? Hij is pas 2 dus hij snapt niet veel, maar wel een beetje. Ik wil hem zeker nog wel een paar keer meenemen.

Mijn echo komt pas over ruim 2 weken... ik kijk er nu al naar uit!

Veel plezier met je zwangerschap!

Gr. Tamara.

he mirjam,

wij hebben 2 weken geleden echo gehad. mijn dochter van 3,5 was er ook bij. het was wel spannend, want er was geen garantie dat alles goed was(had nl een bloeding gehad) had zelf wel het gevoel dat ze er gewoon bij hoorde, dus als het misschien verkeerd was kon ik het met behulp van de vk uitleggen. maar gelukkig, alles goed. hartje klopte en was toen 8 weken en 4 dagen. mijn dochter heeft het vanaf dat moment over niks anders meer. elke ochtend en avond als papa en mama een kus knuffel krijgen krijgt ook de nieuwe baby dat alvast. afgelopen woensdag zelfs bij de Mac had ze al een vlaggetje voor de baby gepakt(de baby heeft toch al hele kleine handjes, redeneerde ze) het is geweldig om dit te zien. ben wel benieuwd hoe lang dit blijft.

veel plezier met de zwangerschap

gr ellen

Ha Tamara,

Wat een rare reactie van die vrouw zeg, jij weet toch het best hoe je kind gaat reageren en of je hem erbij wilt betrekken of niet! Ik zal hem gewoon meenemen!
Vond het zelf erg bijzonder om zo met zijn "4tjes" te zijn!

Wat leuk Ellen hoe je dochter reageert! Mijn zoon heeft echt nog niks door! Vragen wel eens of hij een grote broer wordt, maar de ene keer is het ja en de andere keer is het met een harde lach NEE!
Ach we leggen het hem nog wel eens uit, voor nu vind ik het ook wel prettig dat hij het nog niet echt weet, het duurt immers nog zo lang!
We gaan zeker genieten van deze zwangerschap en ik hoop dat jullie dat ook flink gaan doen!
Tamara veel plezier straks met je echo!
Groetjes Mirjam

Terug
Bovenaan