echo gehad

Hoi meiden,

Gisteren hebben we de echo gehad.
Alles zag er goed uit en het hartje klopte heel mooi.
Dacht zelf dat ik al 8 weken en 4 dagen zou zijn maar met de gewone echo konden ze niet zo goed zien en hebben ze inwendige echo gedaan.
Daarop was ik 7 weken.
Vind het zelf wel een verschil maar ze benadrukte nog eens dat alles echt goed was.
Over 2 weken krijgen we dan weer een echo om vast te stellen wanneer ik ben uitgerekend en om te kijken of het kindje dan 2 weekjes is 'meegegroeid'.
Omdat ze op kalender zelf ook had uitgerekend dat ik ruim 8 weken was en het ook wel veel verschil vond.

Daniel kwam met ons het kamertje binnen en greep gelijk naar zn achterhoofd en riep al neej neej, die schat was veelste bang dat hij weer gelijmt moest worden, ( hij heeft namelijk 2 keer een gat in zn hoofd gehad) maar toen we weer herhaalde dat we naar mama's buik gingen kijken was het weer goed.

Mn gewone kleren kan ik niet meer aan op één spijkerrokje en tshirts na, maar vinden het ook weer heel vroeg om het aan familie te vertellen omdat er voor 12 weken nog best wat fout kan gaan.
Maar jah, als we het verteld hebben kan ik wel weer positiekleren aan, zit dus beetje in dilemma wat ik doen zal.

Liefs Marina

Hoi,

Wat fijn dat alles er goed uitzag op de echo. Wel een groot verschil in duur, maar goed dan wel weer fijn dat je over 2 weken nog een echo krijgt.
Wat betreft vertellen, tja dat is aan jezelf. Wij hebben de directe omgeving met een week of 7 ingelicht, paste gewoon echt mijn broeken niet meer. Ook vind ik dat als het mis gaat, je van deze mensen ook de steun kunt krijgen die je dan nodig hebt.

Liefs Danielle

Ik ben het wel eens met Danielle.
Mooi he zo een echo en wat fijn dat het goed eruit zag.
ik heb mijn moeder het ook al gelijk verteld en mijn zus bij allebei trouwens en ook of het een jongetje of een meisje werd ik was altijd overenthousiast laat maar zeggen hihihih.
Meid geniet er maar van .

groetjes lisette

Hey Marina,

Wat fijn dat de echo goed was, iets korter zwanger dus, heb je waarschijnlijk een late eisprong gehad dan!?
Ben het ook met danielle eens, zeker degene die dicht bij je staan kun je het toch evt vertellen, ook als het mis zou gaan is het fijn dat ze het weten, maar na een mooi kloppend hartje hoef je daar eigenlijk niet meer bang voor te zijn!
Valt het zo op als je zwangerschapskleren draagt dan, mijn spijkerbroek zie je het verschil niet mee met een shirt erover!
Geniet er maar lekker van en veel plezier met je volgende echo!

Gr MJ

hoi marina,

bij mij zat er ook een verschil van een week ongeveer in dan wat ik zelf had uitgerekend.. maar uiteindelijk zit het kindje mooi op groeischema. dus ik denk dat het gewoon een late eisprong idd is geweest wat MJ ook zegt.
als je een lang shirt over je spijkerrok draagt... of een positiespijkerrok.. dan zie je dat niet hoor! ik heb het met 10 weken verteld. dus wel iets vroeger maar toch wel fijn..

geniet ervan!

Liefs, Christien.. donderdag al weer 38 weken zwanger!

super een goede echo is altijd fijn he
geniet er lekker van... wij hadden het bij djayden ook eerst liep hij 2weken achter en uiteindelijk hebbe ze hem toch 2weken eerder gehaald met 38 weken aangezien hij toen al 9pond was

liefss

wat fijn dat je een goede echo hebt gehad

ook bij floor was ik minder lang zwanger dan dat gedacht werd
ook met haar is alles goed gekomen ondanks dat ze 3 weken te vroeg kwam

liefs maurilla

Terug
Bovenaan