Echo gehad :-)

Net de echo gehad en daarvoor al t hartje gehoord. Was ff zoeken want onze kleine lag lekker te draaien maar uiteindelijk lukte t toch! Daarna de echo en ook helemaal goed! Wat een super wijs gezicht. De kleine was lekker druk en liet zich heel mooi zien. Ben nu 11 wk en 4 dgn

Gr. Tamjo

Hoi Tamjo,
Wat fijn, ja met ruim 11wk zien ze al echt uit als mini mensjes he,, leuk dat je kleine zo bweeglijk was dat is toch een mooi gezicht he?
Ik had dit keer met 8.4 wk, maar dan zie je nog niet zoveel!
Nou meid lekker genieten nu!

Liefs

wat leuk man
lijkt me geweldig om dat mee te maken
ook puur omdat het nu zo onwerkelijk lijkt omdat ik nergens last van heb, alleen dat ik aankom (nog meer :p)

ik mag morgen!
ik ben ook super zenuwachtig
hoop dat ik net zo blij als jou mag zijn

geniet er van

Heeey,

Super om te horen! Geniet er lekker van meid! En die onzekerheid gaat steeds minder worden, dat zul je nu al wel een beetje merken misschien :)
Liefs Kim (maartmama 2010)

Dank jullie wel allemaal.
Zo een heerlijk avond gehad en dag gehad vandaag, Lekker het aan iedereen vertellen. Echt heerlijk.
@ lady lee Succes morgen.

Liefs Tamara( mijn echte naam) ;-)

Heey Tamjo,

Lekker hoor dat alles goed is. Ik heb het nu ook iedereen verteld maar ben nog maar 10 weken. Maar vanwege vakanties en een huwelijk hebben we besloten het toch te vertellen. Heerlijk gevoel is dat. Wens je heel veel plezier met het vertellen.

Liefs Supertje

Terug
Bovenaan