Echo gehad!

Hey allemaal,

Hier positief bericht. Een mooie echo met een duidelijk hartje en wat beweging. Vandaag 9 weken en 3 dagen. Dus 3 dagen gratis. Nu 3 mei uitgerekend. Dacht ik al wel. Ik voel mij eisprong altijd supergoed en die was dit keer vroeg. Toch wel zo'n spannend moment, en uitwendig kreeg ze ons ukkie er niet helemaal duidelijk op omdat het niet helemaal makkelijk voor het apparaat lag. Ze zag wel gelijk het hartje. Toch maar even inwendig gedaan en toen konden we het goed zien en ook zagen we de handjes even duidelijk bewegen.

Nu ga ik echt genieten, de kans dat het nu nog fout gaat is nog maar 3% zei de vk, dus ik ga er vanuit dat die te verwaarlozen is. Zekerheid heb je nooit. En dit zag er allemaal zo goed uit. Dus.... we geven ons over.

Achteraf ben ik dan maar blij dat ik weinig klachten heb. dat scheelt toch een heel eind. Al was ik daar in het begin wel onzeker over, maar het is weer bewezen. Je kunt ook zonder al te veel klachten heel gezond zwanger zijn!

Hier gaat vandaag de vlag uit!!!

@ SANDY: hoe was het?

Dikke knuffel voor jullie allemaal van bloempje
 

Hey Bloempje,

Wat een goed nieuws!
Lekker genieten nu van je zwangerschap!
Leuk dat dat ik nu weer wat van jou lees.
Ik heb ook eigenlijk weinig klachten net als jou maar ik ben wel vaak moe.
Wij hebben woensdag weer echo zo spannend!
Ik ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger volgens eerste echo.
Woensdag met de echo kunnen ze het beter zien hoever ik ben.
Ik denk namelijk zelf al dat ik een week verder ben.
Ik had 2 dagen na jou positief getest.
Ik zet het aanstaande woensdag natuurlijk ook hier weer een topic neer hoe de echo geweest is.

 
Wat een goed nieuws! Inderdaad nu 'gewoon' heerlijk gaan genieten!
Heb zelf ook wisselende/weinig klachten (ben pas 5 weken) die me onzeker maken maar jouw bericht stemt me gelijk positiever!

Sas
 
@Sas,

Bij mij kwamen er vanaf 7 weken wat meer klachten bij. Toch soms niet lekker 's morgens en tandenpoetsen kon ik niet verdragen. Maar dat was ook niet elke dag. En daarvoor echt helemaal niets. Dus het kan allemaal nog wel komen hoor en als het niet komt is het ook prima.
 
Terug
Bovenaan