echo gehad!

Hey ,

Ik heb maandag ochtend weer een echo gehad bij de verloskundige. Ook gelijk het intake gesprek.
Op de echo was alles heel duidelijk te zien.
Dit kindje was lekker bezig! haha
draaien, zwemmen, zwaaien, trappen.
kortom: actief! Leuk om weer te zien.

Daarna kwam het bloed prikken, maar dat ging niet zo goed. Ze kreeg maar 3 buisjes vol en de 4de wilde niet, dus duwde ze de naald weer iets verder en weer terug en weer een stukje de andere kant op.. niet bepaald een lekker gevoel :s
Uiteindelijk besloot ze nog een keer in mijn andere arm te prikken. Toen ze klaar was werd ik opeens helemaal misselijk en duizelig. Ik viel vroeger nog al vaak flauw en ik had echt weer hetzelfde gevoel. Toen zei ze dat ik even moest gaan liggen om bij te komen. Ben toch wel blij dat ik dat gedaan heb want anders zou ik onderweg alsnog beroert zijn geworden.

Naast het onwel worden kon mijn dag niet meer stuk.
Ben echt blij dat ik nog een kleintje krijg!

groetjes

super geniet er lekker van !!!
ik had dat laatst ook met bloed prikken maar ik heb het de laatste tijd heel koud en koude handen en voeten daar kon het van komen maar dat moest ik wel in de gaten houden

groetjes kelly

Wat leuk zo'n klein actief mensje in je buik!

Je kan best een lage bloeddruk hebben tijdens de zwangerschap, dat is vrij normaal. Ook misschien een beetje bloedarmoede (= ijzer tekort), dat komt ook veel voor.
Hierdoor kun je sneller duizelig zijn, flauwvallen en ook kan je het hierdoor koud hebben of en soort slaap-gevoel in je handen, voeten, armen, benen, lippen, etc.
Ik heb er zelf ook wel wat last van, maar heb mijn bloeddruk nog niet laten meten. Ik denk dat ie vrij laag is. Mijn zusje moest tijdens haar zwangerschap ijzertabletten slikken.

Maar het lijkt me inderdaad naar als ze de naald gaan bewegen tijdens het bloedafnemen! En dan nog een keer prikken... Ben zelf niet zo'n fan van prikken. Maar ja, als het moet he...

Terug
Bovenaan