Echo gehad! :-)

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik de termijnecho gehad! Het was echt heel leuk, de baby bewoog met zijn armpjes en beentjes. Alles was goed en ik ben nu officieel 11wk+3 dagen i.p.v. 11 weken. Dat betekent dat ik 29 aug. uitgerekend ben. En dus eigenlijk naar de augustusmama's moet! Maar ik wil hier eigenlijk wel blijven aangezien het kindje vast iets langer blijft zitten (het is de eerste). Dus als jullie het goed vinden blijf ik hier lekker hangen! Ben helemaal blij, we hebben het vandaag ook aan de familie verteld en dit weekend aan de vrienden enzo... :)

oh 11 weken en 3 dagen dan ben je lekker al een tijdje op weg hihi
super he om je kleintje zo op een beeldscherm te zien, dan wordt het allemaal wel veel meer werkelijkheid, tenminste zo ervaarde ik dat met onze eerste.

geniet ook lekker van het vertellen, is zo leuk om je zwangerschap met mensen te kunnen delen

liefs edith

tuurlijk blijf je hier en misschien wil je ook wel bij de augustus mama's ach meid maakt niet uit wanneer je exact uitgerekend bent, want nog geen 1% bevalt op de uitgerekende datum

wel fijn de kleine zo goed gezien te hebben zeg.... 11 weken wat heerlijk

morgen mag ik.... 10 weken ben benieuwd...

Tuurlijk mag je hier blijven........... zou wat zijn dat je nu weg zou moeten hahaha
Wat leuk he om alles te zien!
Nu lekker genieten!

@MiniMiniwelp morgen veel plezier en succes!

wat kan een paar weken toch veel verschil uit maken.
allemaal uitgerekend op september en toch al sommige zo ver, kan niet wachten tot mijn eerste echo,pff wat kunnen die paar weken toch zolang duren!

gefeliciteerd noukie!

Nou das je maar geraaien dat je lekker hier blijft :p.
Fijn zeg dat je al 11 wkn en nu 4 dgn ben. Lekker die gevarenzone achter je laten. hihihi.
Lekker genieten meis en uitbuiken :) En het hoeft niet zo te zijn hoor dat je eerste langer blijft zitten. Mijn zoon kwam 11 dgn te vroeg :)))
En daarvan zei de vk op de dag dat ik ging bevallen dat er nog niets te verwachten was en dat ik er op kon rekenen dat ik zeker wat langer door moest lopen dan 40 wkn. Hij was ook nog niet ingedaald. hihihi dezelde avond is tie geboren na 6 uurtjes. Dus laat je niet gek maken meis.

Gefeliciteerd!!!!

Ik ga ook in augustus bevallen, maar zeg nou zelf....de september moeders zijn toch zo gezellig!!
We hebben zelfs ons eigen foto boek!! leuk!!!

Terug
Bovenaan