Ik heb afgelopen week ook de echo gehad. Alles was goed en uk was flink aan het bewegen op de echo, leuk om te zien. Ik ben nu precies 10 wkn, dus uitgerekend op 24 sept. Ik hoop iedere keer dat ik een paar dagen 'cadeau' krijg, maar helaas......4dgn minnder ver. Stiekem hop ik ook echt dit kindje iets eerder komt en dat ik niet weer over de datum heen ga. Dat vind ik iedere keer zo lang duren.
Ben even afwezig geweest. Vorige week was manlief op vakantie en stond ik er dus alleen voor en dat terwijl ik net die week super veel moest werken, maar goed het is allemaal goed gekomen. Alleen afgelopen week werd ik opeens heel ziek. Vanuit hooikoorts last van astma (nu al) Dat is een enorme aanslag op je conditie zeg. Ik wordt nu dankzij med. wat minder vaak benauwd maar heb echt nog nergens energie voor!!!
Hopelijk gaat het snel beter!!
Liefs Sanne
Ben even afwezig geweest. Vorige week was manlief op vakantie en stond ik er dus alleen voor en dat terwijl ik net die week super veel moest werken, maar goed het is allemaal goed gekomen. Alleen afgelopen week werd ik opeens heel ziek. Vanuit hooikoorts last van astma (nu al) Dat is een enorme aanslag op je conditie zeg. Ik wordt nu dankzij med. wat minder vaak benauwd maar heb echt nog nergens energie voor!!!
Hopelijk gaat het snel beter!!
Liefs Sanne