Echo gehad:(....

Vandaag ook m'n eerste echo gehad.... Had, omdat t natuurlijk vrij vroeg is, er niet hele hoge verwachtingen van.
Helaas bleek de ontwikkeling van mijn zwangerschap zelfs een stuk minder ver dan dat de gyn had verwacht! Ik zou nu ruim 6 weken moeten zijn en heb een korte, maar zeer regelmatige cyclus.
Moet nu over 2 weken weer komen voor echo, maar afgaande op de reactie van de gyn, hou ik (weer) m'n hart vast...
@ mama-van-2: top dat t bij jou vandaag zo goed ging!

Succes voor de rest, en hopelijk heb ik snel beter nieuws!
X

oh meis, dat is een tegenvaller....
Hoop voor je dat je over 2 weken wel een goede echo hebt!en dat je gewoon minder ver ben dan je dacht...

Succes voor de aankomende 2 weken!

Liefs

Hey meid,
Wat klote voor je.... Hopelijk valt het mee en is het toch goed. Als je cyclus onregelmatig is zou dit wel kunnen.
Hoe ver zou je nu dan zijn volgens de gyn?
Sterkte meid, ik duim voor jullie x

Dank voor de support dames!
@mama-van-2: volgens de berekeningen van zowel de gyn als mij moet ik ruim 6 wkn zijn, 4/4 begon mijn laatste cyclus en deze duurt normaal altijd 26 dgn ( en is heel regelmatig).
Maar op de echo was nog bijna niks te zien, de gyn kon slechts constateren dat er idd sprake is van een zwangerschap.... Zijn reactie was zo negatief! ( hij is overigens een hele aardige vent) Hij zei dat ie niet mocht zeggen dat t defenitief fout is, maar hij vertrouwd het niet.
Ik bereid me dus maar voor... Zou m'n derde miskraam kunnen worden in 1,5 jr tijd...
Pfffffffffff
X

Wow, moeilijk zeg.... die onzekerheid is, lijkt me, ook erg moeilijk.
Heel veel sterkte de komende twee weken met het wachten op de volgende echo. Ik kan me voorstellen dat je je voorbereid op het ergste, toch hoop ik voor jullie dat het nu wel goed mag gaan!
Liefs!

Jeetje, echt klote voor je.... De derde miskraam is niet niks. Succes met afwachten de komende twee weken. Ben erg benieuwd. X

Terug
Bovenaan