Echo gehad

Hey meiden

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige topic!
Ze belde me aan het eind van de middag op en mocht om kwart voor 5 al langs komen i.p.v. morgen! Ik snel mijn vriend gebeld en die heeft een smoes verzonnen om eerder naar huis te kunnen (ik stond met autopech;))
Eenmaal aangekomen kon ik gelijk gaan liggen. ik was behoorlijk zenuwachtig maar mijn vriend stond alleen maar met een glimlach van oor tot oor op het scherm te turen.
Er was wel iets te zien.. maar ik ben waarschijnlijk niet zo ver als dat we denken.. Er was namelijk alleen een dooierzakje (2mm) te zien.. En verder nog niks.. Maar gelukkig was er iets in mijn baarmoeder te zien! En voorderest zag alles er goed uit. Ze verwacht/hoopt dat het nu goed gaat groeien, de afspraak van 6feb blijft gewoon staan en dan krijg ik weer een inwendige echo. We hopen dat we dan misschien wel al een hartje kunnen horen.
Ik weet dus nog niet veel maar we hebben iig gezien dat er iets zit en dat stelt me toch wel een beetje gerust.
We hebben zelfs een foto meegekregen haha.

1 van jullie vroeg (in mijn andere topic) of ik ook buikkrampen had, maar dat heb ik gelukkig niet.

Bedankt meiden, Liefs

Dat komt nog wel meid de krampen.
Toch leuk he zo'n eerste pasfoto van je kleine haha.
Ik mag donderdag naar de vk, hopen dat ik ook een pasfoto mee kan krijgen.
Liefs yvet

Krampen mag wel maar beetje ongesteldheids gevoel dat is geen probleem echte buikkrampen en vloeien is niet zo'n goed teken.
Dat van mij moet als het goed is nu rond de 1,5 cm zijn haha. dat schiet toch lekker op.
Liefs yvet

Dankjewel Mell:)
Ik voel me al een stuk rustiger en minder gestrest dus dat is al fijn. Ik blijf morgen lekker thuis van mijn werk en de honden worden voor me gedaan dus ik blij lekker in mijn bedje..lekker uitzieken.

Liefs

Terug
Bovenaan