echo gehad

hallo allemaal

Ik heb gister mn eerste afspraak bij de gynacoloog gehad, en een inwendige echo gehad, maar was nog weinig op te zien, alleen een zwart rondje wat mn baarmoeder moet zijn..ze had het er wel over dat het staartje weg was ofzo...maar hoever ik precies ben konden ze nog niet zeggen, ze dachten rond de 5 weken 4, dus over 4 weken weer terug voor termijn echo..
dus vind het allemaal nog steeds spannend!
hebben jullie ook dat je zomaar spontaan kan gaan huilen om helemaal niets?heb ik de laatste dagen last van, zitten ook midden in verbouwing/verhuizing, dus erg moe en alles is teveel.. :( ik wil van de zwangerschap genieten maar we zijn ook druk in het huis, vooral mn vriend, omdat het ritme er hier ook in moet blijven voor mn dochter...wil m graag bij me hebben nu maar dat gaat ff niet, en snap ik ook maar pffffff...vast de hormonen ofzo..

groetjes elize

nee hoef niet spontaan te huilen maar ben echt heel erg moe, zo zie je maar dat alle zwangerschappen anders zijn, het begin is inet te vergelijken met me andere zwangerschappen.
Ik krijg op me verjaardag me 1e echo dus heel spannend

Wel t idee dat ik iets sneller de jankmiep ben...maar niet om t minste geringste..>
Denk wel dat zodra bij ons de 1e echo gemaakt dat wel t geval is...
De moeheid herken ik zeker wel...

Bij de vorige zwangerschap had ik dat huilerige pas later, in het derde trimester. Ik hoop dat het deze keer ook weer op zich laat wachten. Maar goed, iedere zwangerschap is echt anders.

Ik kan af en toe wel even lekker huilen omdat het me allemaal even te veel is, zo druk op het werk kom ik thuis ben ik zo ontzettend moe, zie ik dat me borsten me bh bijna uit puilen en heb ik last van me rug, dan kan ik wel even een potje huilen, begrijp heel goed als je er nog een verbouwing bij hebt dat je af en toe een beetje te veel word!

Terug
Bovenaan