Echo gehad

Ik ben weer even gerust gesteld: de echo van vanmorgen was goed. De kleine was zo bewegelijk dat er moeilijk een beeld van te vormen viel, maar errug fijn om te zien dat ie het prima naar z'n zin lijkt te hebben in m'n buik!
Nu hoef ik pas terug voor de 20 weken (ben nu 14), dus da's een behoorlijke tijd weer. Maar ik voel 'm nu regelmatig en dat geeft weer een beetje houvast. Ik ga er van genieten!

Hoi,

Wat fijn zeg dat alles goed was. ALs je het al regelmatig voel is dat toch wel fijn, dan heb je voor jezelf de bevestiging dat het gewoon goed is.
Geniet ervan

Heerlijk idee, vooral ook dat je het kindje regelmatig voelt! Ik heb het idee dat ik het ook steeds vaker voel, maar ja, ik kan dan zo gaan twijfelen... haha
Geniet er in ieder geval lekker van!

Lekker he dat je echo weer goed is. Wat prettig dat je de kleine al voelt. Ik twijfel af en toe nog of ik het al voel. Ik ben nu 16+3 weken dus kan ook nog wel even duren voordat ik het echt ga voelen. Gelukkig heb ik maandag een echo kunnen we weer even kijken naar ons ukkie. Geniet lekker van je mooie en echo

Terug
Bovenaan