Echo gehad

Gister voor de 1e echo geweest.
Ik dacht dat ik zeven weken was.
Op de echo was echter alleen nog een dooier te zien nog geen vruchtje. Dus of ik ben anderhalve week minder lang zwanger of het is niet best.
Woensdag 4 april mag ik weer komen dat is volgende week gelukkig. En ik mocht meteen bloedprikken en morgen weer en dan krijg ik morgen ook de uitslag ervan of het hormoon gestegen is of niet. Hoop zo erg dat het goed gaat allemaal!

Ik las op internet dat sommige mensen dit ook gehad hebben en dat alles nog goed gekomen is. Mja het viel wel beetje tegen wij hadden al een vruchtje met een hartje verwacht. Nou laten we hopen dat ik iets minder lang zwanger ben en dat alles goed komt.

Heb ook nog eens een sollicitatie morgen. Dus hopen op een dag vol goed nieuws!

Hey meid

Wat vervelend zeg.. ik had dit in januari ook ( dacht zelf toen alleen 6 weken) bij mij is het toen helaas een paar dagen later mis gegaan.. ik hoop dat het bij jou wel allemaal goed gaat! Good Luck!

Liefs

Bij de vorige keer dacht ik dat ik zes weken was. Maar is het bij 4 weken fout gegaan in januari. En artsen zeiden steeds tegen mij dat er nog niks aan de hand was. Maar ik voelde dat het fout zat. En na vijf keer te horen hebben gekregen dat er niks aan de hand was werd er gezegd dat het een miskraam was. Inmiddels had ik alweer drie weken bloedverlies.
En toen wilde ze steeds geen echo maken. Pas na drie weken. Ze zeiden dat ze na 1 week nog geen verschil op echo konden zien.
En nu met deze zwanger schap zeggen ze kom volgende week maar langs want 1 week is echt veel voor begin zwangerschap. Nou schiet mij maar lek.

Hopelijk gaat het dit keer wel goed.
De dag gaat echt super traag.
Zorg dat ik morgen om acht uur in het ziekenhuis sta. En dan meteen bloedprikken. Om twaalf uur heb ik een sollicitatie.
Ik word gebeld met de uitslag. Maar denk dat ik toch maar om half twaalf ga bellen of de uitslag er al is :D dan kan ik misschien rustig de sollicitatie in. Want nu maak ik me alleen maar druk.

Ja het is heel vervelend dat ze je dan niet willen geloven. Lijkt me heel frustrerend..
Maar als jij 7 weken dacht en je ziet alleen een dooier dat klopt toch ook niet.. (wil je niet ontmoedigen hoor! Absolut niet) bij mij zeiden ze toen ook van het gaat vast nog wel groeien, maar ik wist zeker wanneer ik mijn ei had gehad dus dat klopte gewoon niet.. ik voelde al dat het fout zat en helaas voelde ik dat goed.
Het is vervelend dat ze niet meer kunnen doen dan afwachten.. en maar hopen dat het gaat groeien..
Iig veel succes met je sollicitatie en ik ga voor je duimen voor een goede bloeduitslag.

Liefs

Vorige keer wist ik dat het fout zat. Maar nu voelt het goed. Alleen onzekerheid nu.
Ik weet niet wat mn ei is. De 1e zwangerschap was dwars door mn pil heen en werd een miskraam.
Nu mn tweede zwangerschap. Weet ik nog steeds niet hoelang mn cyclus is. Na de miskraam twee weken later werd ik ongesteld. En toen meteen weer zwanger. Dus als mn cyclus langer is dan 28 dagen klopt het inderdaad dat er nog niks te zien is. Slik al vanaf mn 14e de pil. Dus het zou kunnen dat ik een lange cyclus heb. Mn nichtje heeft bijvoorbeeld een cyclus van 36 dagen.
Dus het zou heel goed kunnen dat mn ei een week later was. Heb ook geen ovulatie test gedaan.

Ik ben een juni-mama. Bij mijn oudste werd ik ook 10 dagen teruggezet. En die is inmiddels 1 jaar. Bij mij was de oorzaak een late bevruchting en een late innestelling. Ik was ook heel bang dat het fout was gegaan, omdat ik al 3 miskramen had gehad. Ik hoop voor je dat je volgende week een goede echo hebt gehad. Verwacht dan nog geen kloppend hartje, maar ze kunnen wel duidelijk zien of de vruchtzak flink gegroeid is of niet.

Terug
Bovenaan