Echo gehad....

Hee meiden,

Vanmiddag weer een echo gehad op het ziekenhuis en onze twins doen het uitstekend!! Ze hebben nu echt gekeken naar het medische aspect dus: de maagjes, de blaasjes, de bloedsomloop, de hartslag, of ze beide genoeg vruchtwater hebben en of het vlies tussen beide goed beweegt (dat betekend dat ze beide dus genoeg vruchtwater), de navelstreng etc....

Ze is best heel lang bezig geweest en heeft me nog goed uitgelegd waar ik op moet letten en wanneer ik aan de bel moet trekken. Ik moet vooral opletten dat ik geen pijnlijke, harde buiken krijg, die samen gaan met een pijnlijk, oncomfortabel gevoel. Ook heeft ze nogmaals uitgelegd waarom ik zo vaak wordt gecontroleerd.

Verder waren ze lekker aan het bewegen maar heb helaas niet echt kunnen genieten van mooie plaatjes maar daar was deze echo ook niet voor. Helaas ook geen foto's mee gekregen maar goed....maandag over 1 week (9 juli) hebben we al de uitgebreide 20 weken echo! Al met al natuurlijk hééééél trots op onze jongens :)

Fijne avond meiden. Ik ga ff relaxen want ik ben kapot.

Liefs Lynn.

heyy

Wat fijn te lezen dat alles goed gaat! Jammer he dat je niet een leuke foto mee krijgt.. Wij kregen er 1 maar heel onduidelijk.
Hoe gaat het nu met je rug?

Liefs

Terug
Bovenaan