Echo gehad!

Hallo allemaal,

Gisteren een 12 weken echo gehad. De kleine spartelde lekker in het rond en alles zag er goed uit. Wat een fijn gevoel om weer even de bevestiging te krijgen. De buik groeit inmiddels ook al wel dus de positiekleding is weer uit de kast getrokken en heb wat nieuwe dingen besteld. Ben soms nog wel wat moe maar verder voel ik mij prima. De donkere dagen helpen ook niet mee. Hoe voelen jullie je?

Groetjes,
Yady

Wat fijn om die bevestiging te krijgen he? Nog even en we gaan de kleine voelen. Ook wel weer prettig! Hier net zo als bij jou. Buik begint te groeien, posisitekleding van zolder gehaald en alweer via marktplaats aan het inslaan :) Verder nog wel moe, een beetje zon zou me flink helpen! Gelukkig heeft manlief vakantie en kan op de kids passen zodat ik een middagdutje kan doen, erg fijn! Nou geniet van deze fijne bevestiging, en hopelijk wordt de vermoeidheid snel minder.

Groetjes Anja

Hier ook erg moe hoor! Gelukkig beide kids 's middags nog een dutje, dus ik lig bijna elke middag ruim een uur in bed! :D Afgelopen paar nachten eindelijk weer echt door geslapen, das ook wel heel fijn..
1e kerstdag had ik 's avonds thuis mn knoop EN rits open, dus 2e kerstdag inderdaad de zwangerschapsbroeken te voorschijn gehaald! Wat een verademing.. :)
Liefs

Terug
Bovenaan