Echo gehad...

Heey meiden,

Heb vanochtend een echo gehad, en ik heb in totaal 8 eiblaasjes....4 aan de ene kant en 4 aan de andere kant.... Nu vroeg de arts aan me of ik bij de punctie pijnstilling wil....maar daar word ik suffig van en ik moet blijven... En dat wil ik juist niet.... De dokter begreep wel waarom ik zo'n pijn had...omdat ik dansende eierstokken heb....(de dokter had ook de punctie gedaan vorige keer) en daarom vroeg hij of ik een verdoving wil....

Ik moet vrijdag laten weten wat ik wil...want waarschijnlijk is maandag de punctie... Dus het is wel weer spannend.... Ik laat jullie vrijdag weer meer weten...

Liefs brenie

Oh meid ik zou wel voor de pijnstilling gaan hoor...ik kreeg een valiumtablet en een pethidinespuit, zonder had ik t echt niet gedaan! Heeeeerlijk zo suffig en daarna een uurtje of anderhalf lekker liggen en daarna mocht ik weer naar huis...

Sterkte meid!

Hoi Brenie,
ik had ook 1000mg paracetamol en een valuim en nog iets met met een moeilijke naam.
Zodra de naald het eerste blaasje inging was ik helemaal bij hoor! Daarvoor zwalkte ik nog naar het toilet, want je moet je blaas even legen van te voren. Ook na afloop niet duizelig of afwezig. Heb wel mijn man laten rijden omdat dat officieel niet mag met valium.
Ik heb geen roesje gehad maar mocht ik het nog eens moeten doen met 20 follikels dan doe ik dat denk ik wel. Wij zijn trouwens toch nog een uur gebleven na de punctie voor de uitslag van de punctie en het zaad.

Heey meiden,

Ik heb tot vrijdag om erover na te denken, maar ik denk dat ik het niet ga doen die pijnstilling... Eigenlijk wil ik gelijk naar huis...want me vriend kan niet blijven die moet naar het vu toen...dus ik wil dan niet in me eentje in het zh blijven liggen en dat ie dan 1uur ander half uur weg is...

Ookal zie ik wel weer op tegen die punctie...

Dankjullliewel meiden.....

Xxxx brenie

Mmmm lastige beslissing. Maar ik zou er ook goed over na denken, gezien de pijn die je had. Want wat is die anderhalf uur wachten nu, met een boekje zo voorbij!

Wenser

Terug
Bovenaan