echo gehad...

nou ben nog niets wijzer geworden..
eerst bij de gyn, zij ging kijken met de inwendige echo maar zei al dat er waarschijnlijk weinig te zien is..was ook zo alleen een zwart gat..dus ben nog steeds onzeker..dus ik zei 'nou geloof ik het nog niet'..dus zei belde de echoscopiste, die heeft een beter echo apparaat en kon daar terecht, maar ze zei waarschijnlijk zie je daar ook weinig.over 2 weken gaan we weer kijken.
dus die echoscopiste kijken, die zag nog minder, wel dikke wand ofzo, maar vraagt ze 'heb je 5 positieve testen thuis'? denk na..maak me ff onzeker..ja zeg ik..ook alleen een zwarte stip te zien.dit is iets voor 4 weken zegt ze..nou veel verder ben ik ook niet..hebben jullie ervaring met zo'n vroege echo??
over 2 weken dus weer terug en weer echo..hoop zo dat er dan meer te zien is..

Wat vervelend zeg, zn afspraak. Maar het is allemaal wel pril he?
Ik heb zelf geen ervaringen met vroege echos, ik en 7 week zwanger en heb over 3 week een echo. Heb begrepen dat er in de eerste weken weinig te zien is.
Hopen dat je over 2 week een leuker bezoekje hebt!

Sorry daar kan ik je niets zinnigs over zeggen.. Wachten is zo vervelend he.. Probeer toch te genieten van deze periode, hoe onzeker het ook is! Je moet nog twee weekjes wachten, zijn om voordat je het door hebt joh :) .

ik had bij de eerste vanwege een bloeding al met 6wk5dag de eerste (inwendige) echo en toen zag je duidelijk een klein knipperend stipje: hartactie dus!
bij de tweede pas met ruim 10 weken echo en nu weer (8 april) dus nog even spannend...

succes over twee weken, ik hoop dat je dan ook een knipperend stipje ziet!

Heb er geen ervaring mee, maar het is idd nog erg vroeg voor een echo nu.. dus gelukkig goed te verklaren dat er nog weinig te zien is. hoop dat je over 2 weken wat meer kan zien!

Hoever ben je denk je? Ik moest afgelopen zaterdag m'n menstruatie krijgen maar had dus wat kwaaltjes en deed een test en zwanger.. Vandaag inwendige echo gehad, zou dus 4wk5 dagen zwanger zijn.. Je zag al duidelijk een vruchtzakje, weliswaar nog met niks erin, dat kon ook nog niet volgens gynaecoloog en had ik zelf ook al gelezen op internet. Het zat ook op de goede plek aldus haar. Geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap bedoelde ze dan. Moet over 2 weken ook weer terug voor echo om te kijken hoe het dan is en dan kan er als alles goed is hartactie gezien worden. Dit alles vanwege m'n miskraam pas geleden. Ik hoop voor je dat je ook wat wijzer wordt de eerstvolgende echo, dit is best onzeker allemaal.. Succes!

Mn digitale test gaf 2-3 aan dus 4-5wk..moest vorige wk woensdag ongesteld worden maar had toen de positieve test..maar maandag,dinsdag en woensdag verloor ik wel wat oud bloed..dus weet niet of dat mn innesteling nog is geweest..weet ook niet precies mn 1e dag v mn laatste menstruatie..want was mn eerste menstruatie na mn bevalling in okt. En was heel heftig en duurde erg lang..geen touw aan vast te knopen dus..maar net nog een clear blue gedaan met streepjes en was super duidelijk..zwanger!!

Terug
Bovenaan