Echo gehad!!!

31 juli heb ik de termijnecho gehad en alles was goed. Het kindje duikelde alle kanten op. Mijn zoontje van 5 vond het helemaal geweldig en wilde niet dat de film zou stoppen. Hihi! Zoals het nu lijkt ben ik 19 februari uitgerekend.
De kwaaltjes gaan ook langzamerhand weg. Ik ben nog wel erg moe en heb last van huilbuien. Heeft iemand anders daar ook last van? Ik word er niet goed van!
 
Wat fijn dat de echo goed was. Wij mogen morgen naar de gyn en hopen weer op een echo. We zullen het zien.
Hier ook nog erg moe (en dat terwijl ik er al 3 weken vakantie op heb zitten) en krijg ook tranen in mn ogen bij van alles. Laatst was er bij dat programma op Schiphol een vader die met zn dochter haar mama op haalde die in Nederland uitbehandeld was. Normaal is dat al slikken maar nu heb ik manlief vriendelijk verzocht om het op iets anders te zetten. En aangezien ik de laatste tijd erg onredelijk kan zijn heeft ie dit maar meteen gedaan :) Tja hormonen....
 
I love huilen, laatst zetten ik een nummer van adele op youtube op. Tot snikken toe hahaha, mijn vriend en mijn dochtertje vroegen of ik wel helemaal goed was. Haha heerlijk vrouw zijn.
 
O dat huilen is dus erg normaal.
ik was al eerder op dit forum, maar onder een andere naam. Mijn instellingen waren allemaal veranderd. Toen onder de naam Westie. Hihi! Maar ja, dat kan niemand natuurlijk weten.
 
Terug
Bovenaan