Echo gehad

En het hartje klopt!!!!
En qua formaat zoals verwacht. Alhoewel ze dat laatste pas over drie weken bij de volgende echo formeel gaan vaststellen (de termijnecho). Op naar de volgende afspraak op 3 december.

Oh wat fijn!!! Heerlijk idee zeg.
Ik heb 3 dec pas de eerste afspraak. Ik heb het gevoel dat ik dan te horen krijg dat we al bijna 12 weken zijn. Een fout bij het doorgeven van mezelf maar daarnaast ook de enelaatste ongesteldheid was een week te laat terwijl mijn ei daarna een week te vroeg was.
Nouja nog 3 weekjes en dan merken we het wel. Alle extra weken hebben we dan weer mooi in de pocket :)

Ben al veel misselijker dan bij mn vorige zwangerschap. En puistjes zo'n oneffen huid op het moment. Genoeg goede tekenen.

Jullie al iets bij familie of vrienden vertelt? Onze ouders weten het en waar mn schoonouders een gat in de lucht sprongen waren mijn ouders helaas wat terughoudend. Komt wel goed denk ik zo.

Thanks ladies. Super fijn die bevestiging!!
Nog even geduld idd, dat is altijd zo in het eerste trimester. Want wij kijken nu ook weer uit naar de volgende echo.

@Smoontje, ik heb ook op 3 december afspraak en ben dan 10wk. Als jij dan bijna twaalf weken het, dan ben je niet uitgerekend in juli? Ik ben namelijk 1 juli uitgerekend?!

Wij twijfelen nog steeds wanneer we het gaan vertellen. Of dit weekend, of na de volgende echo, dus met Sinterklaas. Verder weten twee vriendinnen van mij het, waarvan 1 ook zwanger is en gelijk met mij loopt.

Ben niet echt misselijk, maar wel weeïg gevoel de hele dag. Oneffen huid herken ik ook helaas! Begreep dat dit typisch een teken is voor een meisje, maar geloof niet zo in die bakerpraatjes want er is altijd wel weer iemand die dit tegen kan spreken.

Mag ik vragen waarom jouw ouders terughoudend waren? Lijkt mij biet zo leuk als mijn ouders terughoudend zouden reageren, of is daar echt een reden voor?

Mijn ouders zijn bij elk groot nieuws altijd terughoudend. Het moet even landen en dan na een tijdje is het goed. Komt door het verleden dat ik met ze heb vrees ik. Ik baal wel elke keer als een stekker, juist je eigen ouders hun reactie is zo belangrijk. Maar ja...

En wat betreft de uitgerekende datum, op basis van de eerste dag van mijn laatste menstruatie is het 6 juli. Maar mijn lichaam heeft na een week overtijd de maand daarvoor, wel de eisprong gehad in een week te vroeg. Nouja we gaan het allemaal wel zien. Het is een gevoel en het zal me dus niet verbazen als we in de laatste week van juni worden gezet, maar zolang ik het verder niet weet nog ga ik gewoon van begin juli uit.
Nu kan ik gewoon nog even niets anders doen aftellen tot 3 dec :)

Mijn eerste is een meid en ik heb geen kwaaltjes gehad, nu heb ik meer misselijkheid en een oneffen huid, maar vooral last van geen concentratievermogen. Tja die verschijnselen zeggen echt niet alles en zijn volgens mij gewoon een fabeltje.

Terug
Bovenaan