echo gehad.

Vanmorgen onze termijnecho gehad. Een mooi kloppend hartje en ook even mogen horen. Nu is het kindje kleiner dan dat mijn berekening was. Volgens de echo ben ik nu 9weken en 3 dagen. Volgens mijn berekening zou ik 10 weken en 2 dagen moeten zijn. Dus 6 later. Kom dit vaker voor? Ik maakte me een beetje ongerust. Gelukkig mogen we volgende week donderdag nog een keertje kijken!

hoi, ik had het ook, bij mij scheelde het zelfs anderhalve week. Het eitje kan langer inderweg zijn, ik hiefde me er niet ingerust over te maken. Na de tweede echo werd het verschil minder.....

Doordat het vruchtje nog zo klein is maakt 2 mm verschil in lengte al een paar dagen voor de termijnbetaling dus als ze net verkeerd meten heb je zo een paar dagen te pakken

En soms duurt de innesteling langer, of was je eisprong net iets later dan je zelf dacht... Geen zorgen om maken, komt vast helemaal goed!

OVer 6 dagen moet je je niet ongerust maken. Het meten is best lastig en soms heb je net even een latere eisprong of heeft het eitje een weekje stil gelegen na de bevruchting. Dit komt regelmatig voor en is echt niets om je ongerust over te maken. Maar ik kan me voorstellen als je volgende week duidelijk kunt zien dat het inderdaad een weekje gegroeid is.

Geen zorgen. Ik was volgens mijn menstruatie 8 weken zwanger en tijdens de eerste echo was het kindje gemeten om 5,5 week.
Ruim 2,5 week verschil dus! Maar wel een kloppend hartje.

Nu 3 weken verder en alles gaan nog steeds goed gelukkig.

2 december termijn echo en dan weet ik pas wanneer ik definitief uitgerekend ben.

Groetjes

Wendy

Hoiii.
Nou ik heb gister ook weer n echo gehad.
En weer n paar dagen eraf. Komt bij mij nu ook neer op 6 dgn minder dan ik zelf dacht.
Achja in vergelijking was t nu al n kindje met alles erop en eraan en t was flink aan t bewegen, terwijl t vorige x nog op n rijstkorrel leek :p.

Maak je maar geen zorgen hoor. Doe ik ook niet.
Maar wel fijn dat je x extra mocht kijken.

Groetje liezzz

Terug
Bovenaan