echo/hartje/vraagje

A

Anoniem

Guest

Hallo Allemaal,

Donderdag krijg ik een inwendige echo en ben dan 6 weken en 3 dagen zwanger.
Kan je dan al een hartje zien??
Wanneer zagen jullie het??

liefs Jacqueline

Bij een inwendige echo kunnen ze meer zien als bij een uitwendige echo geloof ik.
Bij 8 weken kunnen ze vaak uitwendig al een hartje zien...
Afwachten dus...spannend hoor!!!
Succes

Hoi!

Ik heb met 6 weken ook een inwendige echo gehad, en daar heb ik het hartje zien kloppen. Nouja, ik zag een stipje, en dat knipperde een beetje  en dat was dus het hartje. Ik kon het toen nog niet horen, met 13 weken hoorde ik het voor het eerst.

Groetjes:)

Hoi,

Ik heb 2 weken geleden een echo gehad en toen konden ze het hartje zien kloppen. Ik was toen ongeveer 6,5 week zwanger.

A.s. woensdag heb ik opnieuw een echo om vast te stellen hoe lang ik nu precies zwanger ben.

Groetjes,
Daniëlle

Hoi!

Toen ik 6 weken en 2 dagen zwanger was klopte het hartje idd al. Maar het hoeft niet, dus als je nog niks ziet (knipperen) dan wil dat niet zeggen dat het niet goed is hoor! Op mijn echo zag je alleen een wit "vlekje" met iets knipperends er in.  Met 10 weken kreeg ik weer een (inwendige) echo en toen was het al veel echter met armpjes en beentjes. En het hartje klopte gelukkig nog steeds! Succes! Cindy

nou dat zijn positieve berichten!!
Ik hooooop zo dat we donderdag het hartje zien.
Heb vrijdag ook een echo gehad met 5 weken en 4 dagen en daar zag je alleen nog een zwangerschapsring.
Dus als er geen hartje te zien is ,hoop ik wel dat het in ieder geval is gegroeid!!
Nog 2 dagen afwachten......

bedankt voor de reacties,

liefs Jacqueline

Tussen de 6 en 7 weken begint het hartje te kloppen. Het kan dus heel goed zijn dat je het hartje al kan zien. Maar wees niet getreurd als dit nog niet het geval is.

Groet Xanthe

helaas het is niet goed
We zijn heel verdrietig.
Was zo blij dat ik zwanger was na de 1e clomidkuur.
Kan alleen maar huilen.
Wou zo graag dit kindje in mijn armen houden......en nu is het voorbij...word ik woensdag gecurreteerd....

meer weet ik nu ff niet te zeggen.....

wens jullie een fijne onbezorgde zwangerschap....

liefs Jacqueline

Terug
Bovenaan